[elektro-etc] alakul

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Aug 11 17:09:35 CEST 2013


Azert a hazibarkacsnal jobban.
Profi muhelyeket meg nem tudja megfizetni az atlag.

Marad a sufnituning,olykor nemi eletveszellyel.

Pl ultetorugo. Senkit nem zavar, hogy total elmegy tole a futomugeometria. :) Egy jo autobol igy lehet gyorsan 1 kategoriaval rosszabb futomuvu egyedul versenypalyara jo autot csinalni, aminek a fektavja 20%-kal
legalabb rosszabb pl. 

Pl: 10mm ET szammal kisebb felni van az Alfa-n. (Masik Alfa-rol valo, osztokor stb stimmel) Oke, nyomtavszelesito. (Novitec, mubizonylattal, mert egy ur vagyok :)

De 10mm-es nem megy fel mech okok miatt (terhelesmentesito 13mm az agyon) kerekagyat kene hozza buzizni.
15mm kerult fel. Azota vakarom a fejem mit kellene csinalni a futomuvel, mert az az 5mm eleg hozza, hogy rosszabb legyen. :-/ Pedig elvileg jobb kell legyen. Sztem a nagyobb erokar miatt alaphelyzetben jobban leul a kocsi, es elmegy a kerekdoles. Ami nem allithato gyarilag. Most vagy hosszabb rugo kell, vagy a dolesen kell varialni.

-

Az az 1-2 ember aki tud jot csinalni otthon... statisztikai hiba. Azert a tobbit kar hagyni veszelyeztetni.


Arnold
Sent from my iPhone

On 2013.08.11., at 16:26, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:

> alapvetoen semmit nem szabad ami -itott .
> nem valtozathatsz , mert a Gyarak es az altaluk megfizetett Mernokok Jobban
> Tudjak . ezert van tele ergonomiai es muszaki hibakkal a most keszulo autok
> jelentos resze .
> mert sokkal jobban tudjak .
> 
> bye
> dexter
> 
> 
> 
> 2013. augusztus 11. 16:21 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> 
>> Vagy pl. azt, hogy villanyositott autoban ne legyen kotelezo a valtot benne
>> hagyni, mivel csak 1 fodarab - ami itt nyilvan a motor - cserejet lehet
>> engedelyeztetni.
>> 
>> Best regards,
>> Andy
>> On Aug 11, 2013 1:44 PM, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>> 
>>> 2013. augusztus 11. 13:31 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>>> 
>>>> 
>>>> 2013.08.11. 13:11 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> 
>>>> toronymerevitoert , nem gyari alufelniert , nem gyari
>>> lengescsillapitoert
>>>>> ,
>>>>> spoilerert .
>>>>> nem gyari hangrendszerert , nem gyari ulesert .
>>>>> nezzuk a pok miert is bukna meg :
>>>>> nem gyari hengerfej (olommenteshez is jo)
>>>>> nem gyari karbi (a hengerfejre nem megy ra , ezt a motort ezzel
>>> szereltek
>>>>> -
>>>>> panda30)
>>>>> nem gyari gyujtas (gyartottak kesobb tergorbes gyujtassal , de ebbe az
>>>>> evjaratba nem volt engedelyezett - hiszen befolyasolja a
>>> kornyezetvedelmi
>>>>> normait)
>>>>> nem gyari ulesek - nem esne jol egy hati csigolyatores a gyari
>>> ulesekkel)
>>>>> nem gyari biztonsagi ov (a tores teszten az auto jol viselkedett , a
>>> gyari
>>>>> 
>>>>> ov elpattant es emiatt halt meg a babu)
>>>>> nem gyari fekbetetek (nem azonos az anyaga a gyarival , de ez nyilvan
>>>>> osszezavarna az ESP-t)
>>>>> nem gyari hatso lampak , index , elso helyzetjelzok (ledes minden ,
>>> bemert
>>>>> 
>>>>> spektrummal , fenyerovel , szoraskeppel  ,sajat gyartmany)
>>>> 
>>>> Nincs ezzel, gond...
>>>> Kicsit macerás (és drága) az ügymenet, de
>>>> minden ilyen varia legalizálható itthon is.
>>>> 
>>>> 
>>>> ha letezne olyan vizsgaztatas mint az angoloknal , amcsiknal ahol
>>> beiratom
>>>>> 
>>>>> az atalakitast atvizsgalas , megnezes utan es kesz , elfogadnam .
>>>> 
>>>> Itthon előre kell terv és engedély...
>>> 
>>> rendben . nezzuk hogyan lehet leengedelyeztetni egy azonos geometriaju
>>> automata ovet a bontobol , vagy a panda blokk egyharmadat , a modositott
>>> dugokkal , vezerlessel , gyujtassal , valtoval .
>>> 
>>> bye
>>> dexter
>> 



More information about the Elektro-etc mailing list