[elektro-etc] Kresz.
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 11 12:54:44 CEST 2013
2013. augusztus 11. 2:26 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
>
> 2013.08.11. 1:36 keltezéssel, Móczik Gábor írta:
>
>> Sok helyen a város kivezető szakaszán _engedélyezték_ a 70-et, ami az
>>
>> említett kivétel ami személyautókra vonatkozik., Nincs feloldótáblája,
>> bár az eredeti célja engedélyezés volt, a lakott terület vége táblával
>> korlátozássá változik.
>>
>
> Igen.
> Vélhetően ez is a cél.
> Hogy, ne nyomd a gázt rögtön a lakter vége tábla után szgk-val.
> Örült tgk előzésbe kezdve...
> Az szgk marad a limiten, a tgk meg felgyorsulhat a limit-ig.
> Így nem lesz akkora sebesség különbség rögtön.
> Erre pont jó a ki nem rakott feloldó tábla.
ertem , sikerult ganyolni hozza egy scenariot ahol ez ertheto , indokolhato
.
ha a lakott terulet vegen nincs 70-es tabla , mert zsufolt , akkor a lakott
terulete tabla vegen azonnal lehet padlogazos elozni , ezzel semmi gond .
a lakot teruleten belul a 70-es tablanal nincs gond azzal hogy kis
sebessegkulonbseggel eloznek a szemelyautok - DE tok logikus hogy mindenutt
ahol a 70-es tabla ervenyben marad , ott az volt a forgalomszervezessel
foglalkozo droid feladata hogy finoman gyorsulhasson egyutt a forgalom , a
kamionokoat feltartsak a szemelyautok , majd amikor mar eleg ideje utban
voltak , akkor elengedi oket . aha
> > Még a tábla hatóköre is megváltozik, mert ahol
>
>> kitették, ott teherautóra nem vonatkozott, ha kiérsz a városból, már
>> arra is vonatkozik!!!
>>
>
> A spéci szabály mindig erősebb az általánosnál.
> Előnyét lásd fentebb...
>
>
> Szóval, nem biztos, hogy hülyeség az ahogy csinálják.
tudod , van aki nyeli , van aki nem nyeli es vagy te aki nagyobb kanalat
ker .
komolyan erdekes hogy hova juthatunk meg el ezekkel a beszelgetesekkel .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list