[elektro-etc] mekkora otlet
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Aug 8 18:47:38 CEST 2013
Olbia-tol le Arbatax fele 2sav(+?) uton mentunk. Meg ugy altalaban, nemtom merre jartal Szardinian, de mi bejartuk az egesz szigetet kb, es egy nemhogy katyut, de gorongyot nem lattam kb. :)
Viszont lattam egy szigetnyi tokeletesen tapado aszfaltot, ahol minden masodik kanyarban huzkodnom kellett fel a labam a labtartorol, hogy ne pocogtesse a csizma orrat az aszfalt, olyat lehetett dontogetni. :)
Arnold
Sent from my iPhone
On 2013.08.08., at 16:28, Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> wrote:
> Azt senki sem allitotta, hogy fenyevekkel jobb!
>
> Azt allitottuk, hogy _relativ_ egyszeru megoldassal, _meglehetosen_ jo futomuvet gyartanak, amely _nemely_ tulajdonsagaiban felulmulja barmelyik masik futomuvet.
> Lehet ennel jobbat is gyartani. Rollsban meg nem ultem :))), de amint irtam, S-Klasse-ben mar igen, es az - gondolom, soxoros aron - kb. ugyanazt (de nem jobbat!) nyujtott, mint az en Xantiam, ami kb. annyit er, mint az S-Klasse-nak az egyik ajtaja. :)))
> (Pedig eleg rossz utakon mentunk a Mercivel, nem csak sztradan - Szardinian nincs is sztrada -, tehat volt viszonyitasi alapom.)
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>> Ferenc VALENTA wrote:
>>> Az Activa nemileg hasonlit az F1 (felig)aktiv felfuggesztesekhez,
>>> tehat azt a technologiat hasznaljak a versenyautokban.
>>
>> a kilencvenes evek elejen volt, aktiv megoldasokkal biztos
>> versenykepesebbe lehet tenni az autot,
>> en csak azt nem ertettem, hogy a sima passziv hidros, ami szemelyautoban
>> fenyevekre jar a tobbi elott, mit muvelhet egy versenyautoban.
>
More information about the Elektro-etc
mailing list