[elektro-etc] mekkora otlet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 17:15:52 CEST 2013


vagy csak felszivatni egy kis gozt a motorral . a turbo szepen elkeveri es
ami korommal kapcsolatba kerul , azt lebontja .
lattal mar hengerfejhibas auto egesteret ? az az egy femtiszta szokott
lenni

bye
dexter



2013. augusztus 8. 15:36 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> 6-8 baros gőzkamrába kell tenni a cuccot, majd kinyitni a szelepet és
> leengedni a nyomást. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/8/8 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > forro gozzel probaltatok ? megdobbento pusztitast vegez . beleoldodik
> > mindenbe ami porozus , amikor felforr szetrobbantja a dzsuvat stb . en
> > kiprobaltam es elkepesztoen hatekony .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2013. augusztus 8. 15:18 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com
> >:
> >
> >>
> >> Alfaet (talan 159?) probaltam tisztitani, remenytelen volt.
> >> Szetszedni sem sikerult. De csak par 10 rugo.
> >>
> >>
> >> Xorn wrote:
> >>
> >>> Nem fér bele. Egyrész sok tízezer Ft, akkor amikor az autó értéke már
> >>> erősen lecsökkent, másrészt egy olyan alkatrész, ami eccerű, mint a
> >>> faék, tehát nem lenne ildomos eldöglenie. Kb. mesterségesen beépített
> >>> hibaforrás.
> >>>
> >>> Amúgy ha időnként kipucolod, jelentősen meg lehet hosszabbítani az
> életét.
> >>>
> >>> Best regards,
> >>> Andy
> >>>
> >>> 2013/8/8 Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com>:
> >>>
> >>>> Haho,
> >>>>
> >>>> 4 ev garit vettem, ha tovabb tartom az autot, a garit is
> >>>> meghosszabbitom. Egyebkent 6 evente egy uj EGR szerintem belefer.
> >>>> Sokkal rosszabb is tortenhet, remelem nem fog :)
> >>>>
> >>>>
> >>>> Karoly Kovacs wrote:
> >>>>
> >>>>> Elvileg eleg optimalis
> >>>>>> lesz az uzemeltetese, nem hasznalom mindennapi munkabajarasra, csak
> >>>>>> hosszu tavokra, Bp-Munchen stb..., igy nem szokott gond lenni a
> >>>>>> kormolodas.
> >>>>>>
> >>>>> Ja, akkor valoszinuleg szerencsed lesz.
> >>>>>
> >>>>>  Majd neha megporgetem, de vezetestechnikai szempontbol nem igenyli,
> >>>>>> nagyon jol huz. Fogyasztas is rendben.
> >>>>>>
> >>>>> Allitolag nem hamar jelentkezik, csak evek utan. (Az en C5-osom 6
> evesen
> >>>>> produkalta, igaz, hasznaltan vettem.)
> >>>>>
> >>>>>  Ha elobb mondtad volna, lehet hogy a 2.0-t veszem, vagy legalabb
> >>>>>> utananezek :( Ahhoz jart a xenon feny meg egyebek is.
> >>>>>>
> >>>>> :)))
> >>>>> A szerelok szerint a 2,0-asnak teljesen(!) mas a konstrukcioja. Jobb,
> >>>>> robusztusabb, kiforrottabb (volt mar elodje). Az 1,6-osban x "ezer"
> db
> >>>>> szenzor van, hogy mast ne mondjak. A multkoriban sirankoztam is errol
> >>>>> Nektek, hogy 9g/km CO2 nyereseg okan az 1,6-os tizszer bonyolultabb,
> >>>>> mint a
> >>>>> (regebbi) 2,0-as HDi, raadasul tobbet eszik az 1,6-os, mint a
> 2,0-es...
> >>>>>
> >>>>> Karoly
> >>>>>
> >>>>> .
> >>>>>
> >>>>>
> >>>> --
> >>>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
> >>>> Deutschland
> >>>> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<
> http://www.mentor.com/products/vnd/>
> >>>>
> >>>>
> >>>
> >>>
> >>
> >> --
> >> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics
> Deutschland
> >> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<
> http://www.mentor.com/products/vnd/>
> >>
> >>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list