[elektro-etc] mekkora otlet

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Thu Aug 8 16:29:00 CEST 2013


 > Hadd visítson, ha ez neki passzió. Csak ne álljon le tőle.

Hat ez az! :)))

Karoly

-------- Original Message --------

> Hadd visítson, ha ez neki passzió. Csak ne álljon le tőle.
>
> Amúgy az is megoldható, ha nagyon muszáj. A dugóba kell egy pici lyuk,
> amin a kosz nemigen jut át, de a szükséges nyomás felépül, hogy a
> számítógép "ne lássa" a dugót.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/8/8 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
>> Szerintem az ujabbaknal nem lehet ledugozni, kulonben visit a szamitogep.
>> (Nem tudom, csak feltetelezem.)
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>>
>>> Xm-ben le volt dugozva, uj autok szerintem nem indulnanak el igy.
>>> Valoban csak viszonylag ritkan, bizonyos reszterheles tartomanyban,
>>> bizonyos tengerszint feletti magassag, homerseklet eseten nyit ki,
>>> nem sok ertelme van. A vizgozost meg nem hallottam, de a kormolodas
>>> ellen jo ledugozni.
>>> Lagunaban allitolag gyari visszahivas kereteben ledugoztak az osszest.
>>>
>>>
>>> Xorn wrote:
>>>>
>>>> 2013/8/8 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
>>>>
>>>>> 1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint en!
>>>>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>>>>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>>>>
>>>>
>>>> Ha a kipufogógáz-visszavezetésre gondolsz (EGR), azt le kell dugózni a
>>>> g*cibe, már bocsánat. Pláne egy turbodízelnél... Egyfelől az emissziós
>>>> értékeket anélkül is teljesíti az autó, másfelől a standard ciklus
>>>> szerint 120 km/h a vizsgált érték, afölött szinte az összes
>>>> motorvezérlő elektronika lezárja, mert amúgy ők is tudják, hogy nem
>>>> tesz jót a motornak a sok szutykot visszaszívatni, harmadrészt pont
>>>> kiváló arra, hogy a szívóoldalra a leállítás után a kipufogógázból a
>>>> vízgőz átjusson, lecsapódjon, majd télen szépen odafagyjon, és másnap
>>>> reggel a jégkockák ledarálják a turbo sűrítőkerekét.
>>>>
>>>>> Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>>>>> alatt,
>>>>> ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a harmadik
>>>>> Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani, ahogy
>>>>> irtam
>>>>> is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene
>>>>> fogyasztania. Amig
>>>>> keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a szofferemet :(((,
>>>>> addig
>>>>> nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is neki, de aztan jott a hideg
>>>>> zuhany.
>>>>
>>>>
>>>> Nekem a 2.2 TDCi 150 pacival eszik nagyrészt autópálya 130-nál 6,5-öt
>>>> (kb. 70 ezer km átlaga).
>>>>
>>>> Ha országúton, 90-95 körül kocogok, aliog 4 litert kér.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> .
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list