[elektro-etc] mekkora otlet

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Aug 8 15:36:52 CEST 2013


Méri a nyomást az EGR oldalán, és ha ott nincs annyi, mint a
turbonyomás, akkor tudja, hogy valami baj van.

Best regards,
Andy

2013/8/8 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> miert ne indulna el ? hogyan deriti ki hogy ha a magnesszelep megvan ,
> ellenallas stb a helyen , akkor honnan szurja ki a szamitogep hogy nem
> folyik at a korom a szivooldalra ?
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2013. augusztus 8. 15:21 Ferenc VALENTA írta, <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
>>
>> Xm-ben le volt dugozva, uj autok szerintem nem indulnanak el igy.
>> Valoban csak viszonylag ritkan, bizonyos reszterheles tartomanyban,
>> bizonyos tengerszint feletti magassag, homerseklet eseten nyit ki,
>> nem sok ertelme van. A vizgozost meg nem hallottam, de a kormolodas
>> ellen jo ledugozni.
>> Lagunaban allitolag gyari visszahivas kereteben ledugoztak az osszest.
>>
>>
>> Xorn wrote:
>>
>>> 2013/8/8 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
>>>
>>>  1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint en!
>>>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>>>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>>>>
>>>
>>> Ha a kipufogógáz-visszavezetésre gondolsz (EGR), azt le kell dugózni a
>>> g*cibe, már bocsánat. Pláne egy turbodízelnél... Egyfelől az emissziós
>>> értékeket anélkül is teljesíti az autó, másfelől a standard ciklus
>>> szerint 120 km/h a vizsgált érték, afölött szinte az összes
>>> motorvezérlő elektronika lezárja, mert amúgy ők is tudják, hogy nem
>>> tesz jót a motornak a sok szutykot visszaszívatni, harmadrészt pont
>>> kiváló arra, hogy a szívóoldalra a leállítás után a kipufogógázból a
>>> vízgőz átjusson, lecsapódjon, majd télen szépen odafagyjon, és másnap
>>> reggel a jégkockák ledarálják a turbo sűrítőkerekét.
>>>
>>>  Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>>>> alatt,
>>>> ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a harmadik
>>>> Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani, ahogy irtam
>>>> is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene fogyasztania.
>>>> Amig
>>>> keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a szofferemet :(((, addig
>>>> nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is neki, de aztan jott a hideg
>>>> zuhany.
>>>>
>>>
>>> Nekem a 2.2 TDCi 150 pacival eszik nagyrészt autópálya 130-nál 6,5-öt
>>> (kb. 70 ezer km átlaga).
>>>
>>> Ha országúton, 90-95 körül kocogok, aliog 4 litert kér.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> .
>>>
>>>
>>
>> --
>> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
>> Automotive Network Design  http://www.mentor.com/**products/vnd/<http://www.mentor.com/products/vnd/>
>>
>>



More information about the Elektro-etc mailing list