[elektro-etc] mekkora otlet
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Aug 8 15:03:14 CEST 2013
Nem fér bele. Egyrész sok tízezer Ft, akkor amikor az autó értéke már
erősen lecsökkent, másrészt egy olyan alkatrész, ami eccerű, mint a
faék, tehát nem lenne ildomos eldöglenie. Kb. mesterségesen beépített
hibaforrás.
Amúgy ha időnként kipucolod, jelentősen meg lehet hosszabbítani az életét.
Best regards,
Andy
2013/8/8 Ferenc VALENTA <ferenc.valenta at gmail.com>:
>
> Haho,
>
> 4 ev garit vettem, ha tovabb tartom az autot, a garit is
> meghosszabbitom. Egyebkent 6 evente egy uj EGR szerintem belefer.
> Sokkal rosszabb is tortenhet, remelem nem fog :)
>
>
> Karoly Kovacs wrote:
>>>
>>> Elvileg eleg optimalis
>>> lesz az uzemeltetese, nem hasznalom mindennapi munkabajarasra, csak
>>> hosszu tavokra, Bp-Munchen stb..., igy nem szokott gond lenni a
>>> kormolodas.
>>
>> Ja, akkor valoszinuleg szerencsed lesz.
>>
>>> Majd neha megporgetem, de vezetestechnikai szempontbol nem igenyli,
>>> nagyon jol huz. Fogyasztas is rendben.
>>
>> Allitolag nem hamar jelentkezik, csak evek utan. (Az en C5-osom 6 evesen
>> produkalta, igaz, hasznaltan vettem.)
>>
>>> Ha elobb mondtad volna, lehet hogy a 2.0-t veszem, vagy legalabb
>>> utananezek :( Ahhoz jart a xenon feny meg egyebek is.
>>
>> :)))
>> A szerelok szerint a 2,0-asnak teljesen(!) mas a konstrukcioja. Jobb,
>> robusztusabb, kiforrottabb (volt mar elodje). Az 1,6-osban x "ezer" db
>> szenzor van, hogy mast ne mondjak. A multkoriban sirankoztam is errol
>> Nektek, hogy 9g/km CO2 nyereseg okan az 1,6-os tizszer bonyolultabb, mint a
>> (regebbi) 2,0-as HDi, raadasul tobbet eszik az 1,6-os, mint a 2,0-es...
>>
>> Karoly
>>
>> .
>>
>
>
> --
> Ferenc Valenta / Technical Marketing Engineer / Mentor Graphics Deutschland
> Automotive Network Design http://www.mentor.com/products/vnd/
>
More information about the Elektro-etc
mailing list