[elektro-etc] mekkora otlet

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 8 14:21:39 CEST 2013


de , lehet . akkor is . ugyanez a motor dolgozott a citroen jumpyban , a
peugeot partnerben es a fiat scudoban - egyutt ganyoltak ossze a kasznit ,
ez lett az europai kisaruszallito egy generacioja . spiralrugok hatul ,
hozzaillo lengescsillapitassal . egy rom az egesz .
a sofor ulese alatt egy hutoszekreny hatarol lelopott csokigyo huti a
gazolajat , gyakorlatilag gumikarikakra fuggesztve - es ez meg a jobbik
megoldas , mert a kettesben ennel is gazosabban talaltak ki . ott
gyakorlatilag spontan leszakad az eleje , az also vedolemez kb
polietilenbol van , a csavarok hogy kenyelmesek legyenek , kis fuleket
fognak , amik el vannak vekonyitva hogy hajtogatni lehessen - na ezek egy
tel utan spontan leszakadnak . a fenyszoro elalvast , meggyulladast nem
tudtak megoldani , az esp nem jelez vissza , a muszerfal allo helyben es
nappal jo - ejjel nagyon faraszto hogy 25-50Hz kozott villog a matrix ,
csoda egy konstrukcio - de legalabb kornyezetbarat : tobbet eszik mint a
regi ducato maxim .

bye
dexter



2013. augusztus 8. 14:14 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:

> Nem lehet, hogy a Scudo karosszeria/motorter sajatossagai miatt kellett
> "atkonstrualni"? (Nem tudom, csak kerdezem.)
>
> Karoly
>
> -------- Original Message --------
>
>  scudo I , 2.0 hdi szeria , francia osszeszereles , francia motor , bosch
>> vezerlo elektronika . annyira hogy a fiat athordta a helyi francia
>> kereskedesbe .
>> lehet hogy azota javitottak ezt a konstrukcios hibat , de nekem elegge
>> alaasta a bizalmamat . egy gyarto ha harom eve csinalna motorokat , akkor
>> ertenem hogy ezt igy elcseszik , aztan tanulnak belole es javitjak . de
>> nem
>> ez volt az elso autojuk - talan nem is a masodik . minden olyan mernok
>> elment akkor aki latott mar autot ?
>> kulonosen mert ugye utana a kettesben is volt egy legalabb ekkora
>> elbaltazasuk , akkor a gazolaj visszahutovel .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>>
>>
>> 2013. augusztus 8. 13:39 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>
>>  Az en 2.0-as HDi-m sem ilyen. Nemtudom, Dexternek milyen volt/van
>>> pontosan?
>>>
>>> Karoly
>>>
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>>
>>>  Haho,
>>>>
>>>> Az enyemben a turbo felul van, muanyag cso nem megy bele.
>>>> A 2.0 ennyire mas lenne? DPF-es?
>>>>
>>>>
>>>> charles hoss wrote:
>>>>
>>>>  nagy elmeny lehet , de az a 2.0-as hdi volt ami megbokrosodott
>>>>> (padlogazt
>>>>> adott) nalunk , mellesleg valami vicces mernok a legalacsonyabb
>>>>> pontjara
>>>>> tervezte a torekeny muanyagbol takolt turbocsovet es ha ez meg nem
>>>>> lenne
>>>>> eleg , tett ra egy peremet is hogy meg lecsaljon egy centit a
>>>>> hasmagassagbol .
>>>>>
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013. augusztus 8. 13:03 Karoly Kovacs írta, <koka55 at kabsi.at>:
>>>>>
>>>>>   A C4 minden masban sokkal jobb, de a fek+felfuggesztes nagyon
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>  hianyzik az Xm-bol :(
>>>>>>>
>>>>>>>   1,6HDi? Akkor kivanom, hogy sokkal szerencsesebb legy vele, mint
>>>>>>> en!
>>>>>>>
>>>>>> Ezekkel allitolag eleg sok gond szokott lenni a kipufogo rencerbeli
>>>>>> visszacsapo szelepnel (vagy hogy is hijjjak magyarul).
>>>>>> A 2.0-as Hdi az igazi, de azt mar nem gyartjak. Utoljara meg az 508-as
>>>>>> Peugeot-ban volt 140LE-s valtozatban (ha jol,tudom), na azt dicserik a
>>>>>> szerelok is.
>>>>>> Allitolag ezzel az 1,6-os HDi-vel ugy kell kozlekedni, ahogy KJ megy a
>>>>>> Hondaval: porgetni. :))) Ha nem porgeted, elobb-utobb elkoszolodik ez
>>>>>> az
>>>>>> ize szelep, s akkor jon az autopalyan 130-nal a sipolas, kijelzes az
>>>>>> LCD-n,
>>>>>> motor leszabalyozas!!! Na, ez utobbitol kaptam agygorcsot! Autopalyan,
>>>>>> 130-nal!!! Noooormaaaalis?
>>>>>> Ertem en, hogy ez a motor vedelmet szolgalja, de akkor is meg lehetne
>>>>>> oldani szofferesen valahogy kulturaltabban is, nem azonnali
>>>>>> leallassal...
>>>>>> Az enyem raadasul teljesen leszabalyzott, csak alapjarattal volt kepes
>>>>>> menni ugy 100 metert, utana teljesen leallt. Ujrainditas utan
>>>>>> ugyanez. :(((
>>>>>>
>>>>>> Megj.: ha pedig porgeted a C5-ost, akkor meg sem all a fogyasztas 6,2
>>>>>> alatt, ami szamomra mar egy elfogadhatatlan ertek, osszehasonlitva a
>>>>>> harmadik Xantiam 5(!) literes fogyasztasaval (2.0Hdi,90LE). A mostani,
>>>>>> ahogy irtam is, 5,3-5,6 kozt eszik, a C5-osnek elvileg 5,5-et kellene
>>>>>> fogyasztania. Amig keretlenul at nem piszkaltak a Citroen Wien-nel a
>>>>>> szofferemet :(((, addig nalam 5,2-5,4-et evett, eloszor orultem is
>>>>>> neki, de
>>>>>> aztan jott a hideg zuhany.
>>>>>>
>>>>>> Karoly
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list