[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Sep 30 23:35:38 CEST 2012
VF <ferenc.valenta at gmail.com> írta (2012. szeptember 30. 20:59):
> charles hoss wrote:
>
>> megprobalom egyszerubben megfogalmazni :
>
>
> Ertem en. A verdad muszaki hianyossagaival es az indexeles
> okozta kenyelmetlenseggel igazolod a sorozatos szabalytalankodast.
nem , nem erted . nehez megitelni , de induljunk ki abbol hogy nem
vagy rosszindulatu es nem szandekosan vagy ilyen - ezesetben lehet meg
parfajta demenciad - ami miatt nem vagy kepes felfogni , megjegyezni ,
megerteni amit tobbszor "iras"-ba kodoltam : hogy en szoktam indexelni
, helyesnek is tartom , de vannak autok , korforgalmak , forgalmi
helyzetek ahol nem tartom realisnak hogy korrekt ellenorzest lehetne
felallitani arra hogy indexel-e az athalado - egyszeruen mert ketszer
. haromszor kell bekapcsolja mire beakad - ezalatt vagy athalad rajta
vagy inkabb nyom egy satufeket , nehogy szabalytalanul hagyja el a
korforgalmat - ugyanis ha igy tenne , akkor az ott varakozo nem kene
tovabbra is elsobbseget adjon neki , tehat indulhatna . a veszpremi
piroslampat figyelo kamera a tortenete szepen peldazza hogy mi van
amikor a mai magyar rendorseget szabadjara engedik - hogy megprobaljon
a sajat fejevel gondolkodni .
megneztem - a legtobb korforgalmon 60 korul lehet kenyelmesen athajtani .
az index bekapcsolasi ideje masfel , ket masodperc . ket kihajto
kozott van vagy tiz , husz meter . hogyan is lehet ezt szabalyosan
megoldani - kerdeznem azoktol akik megertik amit leirok es kepesek a
thread-et kovetni , elolvasni - nem csak beleesni harom nap utan ,
tenyerbemaszo stilusban elkezdeni fikazni , osztani az eszt vegso
igazsagokkal es lenezni mindenkit ...
>> a korforgalomban vann olyan kormanyhelyzet - tartosan - amikor az
>> index kapcsolo epp a kikapcsolo stift felett lebeg , igy nem lehet
>> bekapcsolni - csak ugy tudod bent tartani ha erolteted , elengeded a
>> kormanyt es tartod az indexet a bal kezeddel amig kifordulsz es az
>> index reteszel . mivel ekozben epp bal-jobb kombinaciot csinalsz ,
>> ezert az a gyanum hogy az auto iranyitasa megsinyli - nagyot kell
>> rajta mozditani .
>
>
> Ha ez problema, ne vezess, vagy fizesd ki a 150 rugot, ha elkapnak.
> Vagy vegyel egy normalis autot.
> Nekem, es sokmillio kozlekedotarsamnak ez nem problema.
> Igaz, en a turbos autoval is elvagyok, nem eletveszelyes szamomra
> a karakterisztikaja :)
> Ez hihetetlen, hogy csak panaszkodni tudtok...
olyan dolgokat tagadsz amit rajtad kivul nagyjabol az egesz vilag
felfog , megert - de az a hatarozott gyanum hogy te nem szoktal
indexelni , mert meg soha nem vetted eszre hogy az indexet nem lehet
barmilyen pozicioban ugyanazzal az erovel kitenni , nem marad ott .
>> tehat azert lassitsak hogy egy-nem a sebessegrol szolo szabalynak
>> feleljek meg ?
>
> Miert, nem trivialis? Ok, ertem en, hogy kotekedsz.
te kotekedsz , de gondolom ez az osszes vasarnapi oromod .
>> tehat az mukodik hogy lelassitok es megmutatom a korforgalom elott
>> erkezonek hogy nem akarok tovabb menni - de az szabalytalan hogy mar
>> ott sem vagyok es nem keresztezzuk az utvonalainkat ?
>
>
> Az index azert villan 60..120/perc frekivel, mert a normalis
> kozlekedes dinamikajahoz ez megfelelo.
> Ha neked ez lassu, akkor hidd el, veled van a baj.
nekem nem lassu . csak egy ut szelere telepitett rendornek , aki a
szokasos magyar stilusban ellenorizget nem elegendo ahhoz hogy
normalisan detektalja - raadasul nem latom a kozlekedesre jelentett
veszelyet a korforgalombol kifele nem indexelesnek - amikor a kovetesi
tavolsagot nem ellenorzik ,a lampan athajtas olcsobb mint ez .
> Egyebkent a kovetkezokeppen tortenik:
> Normalis sofor: mar az elozo kijaratnal elkezd indexelni, amikor
> mar vilagos, hogy ott nem megy ki.
ez szabalytalan . ha nem tudod elfogadni es hamis informaciot kozolsz
a tobbi kozlekedovel , akkor fizess - es ez tenyleg veszelyes .
> Amig o elhagyja a korforgalmat,
> a kovetkezo szepen be tud sorolni. Folyamatos a haladas, senkinek
> nem kell fekeznie.
> Amikor sorban jonnek a Dexterek: senki nem mer elejuk kimenni, mert
> nem indexelnek, es hogy is mondjak? Nem az utviszonyoknak megfeleloen
> valasztjak meg a sebesseget. Aztan amikor mar nagyon dudalnak, es
> eleg nagy lett a stressz, valaki elkezd kimenni... Aztan vagy
> szerencseje van, vagy a nemindexelo valoban nem akart kimenni, es
> akkor hirtelen fekezes vagy csatt.
koszi hogy lathatoan meg mindig nem erted hogy nem en vagyok az aki
nem indexel - talan ezert is erzem hogy mikor , milyen helyzetben
jelent ez gondot .
de tanists mester : ha nagy a stressz , akkor a Ferikek belehajtanak a
forgalomba elsobbsegadas nelkul ? szerintem nem az evszazadnak
megfelelo jogsit szereztel - ehhez a stilushoz eleg lenne egy cipo .
> Csak egy poccintes, es gyorsabb, biztonsagosabb, stresszmentesebb
> a kozlekedes. Ennyit minden normalis ember megtesz a tobbiekert,
> es nem magyarazza kikapcsolo stiftekkel meg egyebekkel a bunkosagat.
tehat az ha valaki figyel arra hogy az index bekapcsolasa utan
mennyivel villan tenylegesen az indexe , odafigyel arra hogy az
iranyjelzo kar neha spontan kikapcsol , nem reteszel , akkor az bunko
.
nezzuk , eddig min lattam ezt a problemat vagy egy reszet : fiat ,
lada , mercedes , chevrolet , aprilia , peugeot , subaru .
nezzuk meg a tobbiek mit szolnak ehhez - van-e valaki aki megnezte
hogy a kar kirakasa utan mennyivel kezd el vilagitani az indexe .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list