[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Sep 30 19:07:55 CEST 2012
VF <ferenc.valenta at gmail.com> írta (2012. szeptember 30. 13:56):
>
> 60..120 a szabvany
> Nem lehet betartani a korforgalomban indexelest? :)
megprobalom egyszerubben megfogalmazni :
a korforgalomban vann olyan kormanyhelyzet - tartosan - amikor az
index kapcsolo epp a kikapcsolo stift felett lebeg , igy nem lehet
bekapcsolni - csak ugy tudod bent tartani ha erolteted , elengeded a
kormanyt es tartod az indexet a bal kezeddel amig kifordulsz es az
index reteszel . mivel ekozben epp bal-jobb kombinaciot csinalsz ,
ezert az a gyanum hogy az auto iranyitasa megsinyli - nagyot kell
rajta mozditani .
> Sok erdekeset lehet itt tanulni :)
hat meg ha olvasni is megtanulnal :)
pl ezt : "pl egyetertek azzal hogy a korforgalom elhagyasat jelezni kell"
ha nagyon nem megy . lerajzolom neked :)
> Ha a kozlekedoedenyeden a villogas sebessege, vagy a kezdeti
> kesleltetes nem teszi lehetove a korforgalom szabalyos hasznalatat,
> akkor vagy meg kell javitani, vagy mersekelni kell a sebesseget.
tehat azert lassitsak hogy egy-nem a sebessegrol szolo szabalynak
feleljek meg ?
tehat az mukodik hogy lelassitok es megmutatom a korforgalom elott
erkezonek hogy nem akarok tovabb menni - de az szabalytalan hogy mar
ott sem vagyok es nem keresztezzuk az utvonalainkat ?
> Atrongyolni a korforgalmon, es otthagyni a tobbieket jelzes nelkul
> maximum vezetes, nem kozlekedes, es az egyik legnagyobb bunkosag.
pontosan mennyivel is lassabb az o tovabbjutasuk annal mintha
megfeleznem a tempomat es addig varialnam a kanyargast hogy tudjak
stabilan , tartosan indexelgetni ?
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list