[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Sep 30 12:18:56 CEST 2012
Nezd, befele varos, kifele autopalya.
Eleve nem mukodhet jol ha szimmetrikus, mivel nem szimmetrikus a te sebesseged sem ha nem foglalkozol mereven a tablaval, hanem bejossz, vagy kimesz ahogy diktalja a forgalom.
Kifele sokkal dinamikusabban megyek mint mikor erkezem. De a tobbi ember is. No a keresztmetszet, kisebb az autosuruseg, haladosabb. Kifele kevesebb korlatozas szukseges, az is max a szennyezes miatt. Zaj, kipuff.
Hatarutnal befele van egy komoly keresztezodes, ami a forgalom felet elviszi. Vagy a Hatar utra, vagy utana az Illatos utra. Utana meg nincs lakott terulet az Ecseri, Konyves Kalman utig.
Mi zavar konkretan?
Arnold
Sent from my iPhone
On 2012.09.30., at 11:50, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:
> Ennek sem 50, a Határ út után újra 70.
> Köze nincs a torlódáshoz.
>
> Gábor
>
>
> 2012.09.28. 21:37 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>> Logikus. Kifele nagyobb a keresztmetszet mivel a vege 130km/h nem 50. Kevesbe torlodik.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2012.09.28., at 18:36, Acs Gabor<levlista at e8e.eu> wrote:
>>
>>> Az a vicces, hogy ugyanazon a szakaszon kifelé meg lehet sokkal menni. Lehet, hogy az más kerület, és azért?
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.09.28. 17:28 keltezéssel, Webkonyvek írta:
>>>> Hello Szabó Zoltán!
>>>>
>>>>> Meg a gyorsforgalmin befelé 65-70-nel.
>>>>> Azt hiszi, ő a jó fej, mert gyorsabban megy.
>>>>> Nem veszi észre, hogy 90 lenne az ideális tempó.
>>>> Például az M5 bevezetőn, sokáig él egy 50-es tábla.
>>>> Ott épp ideális a 90. Egy szép fotóhoz...
>>>> Szoktak is kaszálni rendesen!
>>>>
>>>> Géza
>
More information about the Elektro-etc
mailing list