[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Sep 28 14:41:58 CEST 2012


ezekkel van tele a hocipom nekem is .
hihetetlen hogy a kispolakkal is feltartanak .

bye
dexter


Szima Gábor <sygma at tesla.hu> írta (2012. szeptember 28. 10:48):
>
> On Fri, 28 Sep 2012, [UTF-8] Ábrahám Gábor wrote:
>
>> Az idegesít csak, amikor valaki lejtőn lefelé, padlógázzal
>> megelőz engem 140-el, aztán az egyenesben visszaáll 110-re.
>> Én megelőzöm, aztán a következő lejtőnél  megint előadja.
>
>
> Ennek a Pro verziója az általam élményautósnak nevezett állatfaj:
> 60-100-60-100-60-100
>
> Döcög hatvannal, mert meglátott egy felhőt az égen, egy fűszálat az út
> szélén. Előznéd, na de akkor hirtelen megtalálja a gázpedált, mivel
> kiegyenesedett az út. Majd jön valaki szemből, beparázik és vissza-60.
>
> És ez így megy tovább jó sokáig...
>
> (A Pro+ pedig a "kontrabajnok", aki minden kanyar előtt még fékezget is...)
>
> Egyébként azt vettem észre, hogy nagy részük nem bunkó, hanem csak hülye.
> Nem azért gyorsít rád, mert ki akar b* veled, hanem mert "Bakker itt lehet
> menni? Akkor nyomom neki...". Biztonságot, "erőt" ad neki, ha látja, hogy
> más megy mellette rendesen, és diktálja a tempót.
>
> Ha mégis sikerült megelőzni, akkor beáll mögéd 100 felé, és le nem kopik. Ha
> egy kicsit elhúzul, akkor "vezető" nélkül elszáll a bátorsága és visszaáll a
> saját tempójára.
>
>
> Illetve (főleg nőkre) jellemző, hogy a sebességkorlátot iszonyú lassan érik
> el. Ez több perc is lehet.
> Nem az, hogy 10-15-20 mp. alatt beáll 90-re, hanem mivel eleve képtelen
> kezelni a 16 szepepes, felül nyomatékos verdákat, kb. 1 perc, amíg 60-70-re
> felgyorsul.
>
> Ott már lenne nyomaték, de parázik, így a 85-re való felgyorsuláshoz kell
> még 2-5 perc neki.
>
> És ezt minden kanyarnál, kereszteződésnél, teherautónál, fűszálnál, felhőnél
> eljátssza.
>
>
>                                                                 -Sygma
>



More information about the Elektro-etc mailing list