[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Sep 28 10:04:10 CEST 2012
Ha balesetet kell megelőzni, nem tilos szabályt sérteni - sőt,
éppenhogy kötelező.
A traffi felvételén annak is látszania kell, hogy a két kamion milyen
messze ment egymástól, és hogy oda nem fértél volna be egykönnyen.
Best regards,
Andy
2012/9/28 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> Jó kis kanyargós országúton mentem 2 kamion mögött, folyamatos
> szembeforgalom, jó darabig nem tudtam előzni. Aztán jött a hosszú egyenes
> szakasz, természetesen úgy kezdődött, hogy traffipax. Úgyhogy elkezdtem
> szépen 90-nel az előzést. A második mellett voltam, kettő között nem volt
> hely, láttam hogy valaki jön szemből. Úgyhogy megszegtem a törvényt, közben
> a visszapillantóból még tiszta rálátásom volt a trafira, majd meglátjuk...
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.09.28. 7:45 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>
>> Ez nem ero, hanem hozzallas kerdese. Ha latom mogottem jonnek, ralepek a
>> gazra, hogy elobb legyek tul a kamionon.
>>
>> En nem vagyok szabalyfetisiszta mint egyesek, nem megy fel a pulzusom mert
>> egy par kmre elertem a magikus 160 at
>>
>> Vajk
>> On Sep 28, 2012 4:12 AM, "Arnold Fuzesi"<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> wrote:
>>
>>> Ezert jo az eros auto. Jellemzoen nincs konfliktus mert mire villog
>>> (eszmel) addigra sehol nincs az ember. Ha a masik autoja is eros, akkor
>>> meg
>>> annyival erosebb jellemzoen h o nincs sehol, mire villogna 10x megeloz.
>>>
>>> A kb 100-150Le kornyeke a legrosszabb.
>>> Nem eleg eros, de mar nem is gyenge. Allando nyuglodes, autosok zome
>>> ebben
>>> a tartomanyban harcol. Alatta felette nemnagyon.
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2012.09.27., at 20:31, Kovács József<kj at faldeko.hu> wrote:
>>>
>>>> Nyugi!
>>>>
>>>> Ma hazafele 4x kellett előznöm jobbról 130-al...
>>>> Mert, a húgyagyú barmok a belsőben poroszkáltak 110-115 körül.
>>>> De, kimenni még akkor sem mentek, amikor
>>>> többszáz méteren át indexeltem mögöttük, türelmesen.
>>>>
>>>> Mind felső-közép autó volt.
>>>> Amikor jobbról leléptem, akkor persze akadt olyan
>>>> büdös paraszt is, amelyik dudált-villogott és tolni
>>>> kezdett szaros BMW-jével.
>>>>
>>>> Tahókkal van tele az út, sajnos...
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>>
>>>> 2012.09.27. 20:19 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>>
>>>>> Az nem lehet, hogy azért dudálnak, mert elvetted a féktávolságát? Engem
>>>>> az marhára tud zavarni. Különösen, ha a bevágódó ember utána úgy csinál
>>>>> magának féktávolságot, hogy elkezd fékezni, ami miatt akkor már nekem
>>>>> is
>>>>> kell, pedig addig jól elvoltam.
>>>>>
>>>>> Tempomat: Meg sem tudom mondani, az elmúlt két nap a pályán hányan
>>>>> csinálták azt, hogy miközben én előzöm a kamionokat, ő előkerül a
>>>>> kamionok mögül, villogtat mint a barom, én lehúzódok hogy hadd menjen,
>>>>> majd fékezhetek is rögtön, mert jó ha 5-tel megy gyorsabban, mint én.
>>>>> Utána még percekig látom magam előtt. Jó, tudom, elbénáztam hogy
>>>>> valakit
>>>>> engedek előzni, még edződnöm kell. Na jó, a nap végére visszataláltam a
>>>>> régi önmagamhoz :))
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.09.26. 11:44 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>
>>>>>> Ezt ismerem... Akkor dudálnak ki anyádba mind a ketten, pedig nem is
>>>>>> voltál útjukban, csak merészeltél a kettő között átférni a másik
>>>>>> kijárat felé... :-)
>>>>>>
>>>>>> Best regards,
>>>>>> Andy
>>>>>>
>>>>>> 2012/9/26 charles hoss<charles.hoss at gmail.com>:
>>>>>>>
>>>>>>> Nem hiszem hogy ilyen gyakran elofordul. A korforgalmon ugy minimum
>>>>>>> negyvennel megyek at , neha joval gyorsabban . Mire az index elkezd
>>>>>>> villogni , mar egy kihajtoval odebb vagyok. Ket kihajto kozt nincs
>>>
>>> ennyi
>>>>>>>
>>>>>>> ido hogy erre szamithatna . Egyebkent sem varok ra a keresztezodes
>>>>>>> mintajara - beesek a korforgalomban maszo ket auto koze , felveve a
>>>>>>> tempojukat.
>>>>>>>
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> -----
>>>>> A(z) üzenetben nem található vírus.
>>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5294 - Kiadás dátuma:
>>>>> 2012.09.27.
>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list