[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Sep 28 09:47:09 CEST 2012


Ez oke, viszont sacc 200LE felett egy percig nem kell gondolkodni (ezt most nem kell felreerteni), azon hogy ha kimegyek feltartom nemtartom. Gyorsul akkorat 100-110-rol egy kamion mogul 160 kornyekere -aminel gyorsabban kevesen jonnek- h nem tartja fel az ember kulonosebben. A dinamikus elozekeny, ugyanakkor kenyelmes kozlekedeshez hasznos a tartalek. 

Arnold
Sent from my iPhone

On 2012.09.28., at 7:45, Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> wrote:

> Ez nem ero, hanem hozzallas kerdese. Ha latom mogottem jonnek, ralepek a
> gazra, hogy elobb legyek tul a kamionon.
> 
> En nem vagyok szabalyfetisiszta mint egyesek, nem megy fel a pulzusom mert
> egy par kmre elertem a magikus 160 at
> 
> Vajk
> On Sep 28, 2012 4:12 AM, "Arnold Fuzesi" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> wrote:
> 
>> Ezert jo az eros auto. Jellemzoen nincs konfliktus mert mire villog
>> (eszmel) addigra sehol nincs az ember. Ha a masik autoja is eros, akkor meg
>> annyival erosebb jellemzoen h o nincs sehol, mire villogna 10x megeloz.
>> A kb 100-150Le kornyeke a legrosszabb.
>> Nem eleg eros, de mar nem is gyenge. Allando nyuglodes, autosok zome ebben
>> a tartomanyban harcol. Alatta felette nemnagyon.
>> 
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>> 
>> On 2012.09.27., at 20:31, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
>> 
>>> Nyugi!
>>> 
>>> Ma hazafele 4x kellett előznöm jobbról 130-al...
>>> Mert, a húgyagyú barmok a belsőben poroszkáltak 110-115 körül.
>>> De, kimenni még akkor sem mentek, amikor
>>> többszáz méteren át indexeltem mögöttük, türelmesen.
>>> 
>>> Mind felső-közép autó volt.
>>> Amikor jobbról leléptem, akkor persze akadt olyan
>>> büdös paraszt is, amelyik dudált-villogott és tolni
>>> kezdett szaros BMW-jével.
>>> 
>>> Tahókkal van tele az út, sajnos...
>>> 
>>> KJ
>>> 
>>> 
>>> 2012.09.27. 20:19 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>> Az nem lehet, hogy azért dudálnak, mert elvetted a féktávolságát? Engem
>>>> az marhára tud zavarni. Különösen, ha a bevágódó ember utána úgy csinál
>>>> magának féktávolságot, hogy elkezd fékezni, ami miatt akkor már nekem is
>>>> kell, pedig addig jól elvoltam.
>>>> 
>>>> Tempomat: Meg sem tudom mondani, az elmúlt két nap a pályán hányan
>>>> csinálták azt, hogy miközben én előzöm a kamionokat, ő előkerül a
>>>> kamionok mögül, villogtat mint a barom, én lehúzódok hogy hadd menjen,
>>>> majd fékezhetek is rögtön, mert jó ha 5-tel megy gyorsabban, mint én.
>>>> Utána még percekig látom magam előtt. Jó, tudom, elbénáztam hogy valakit
>>>> engedek előzni, még edződnöm kell. Na jó, a nap végére visszataláltam a
>>>> régi önmagamhoz :))
>>>> 
>>>> 
>>>> Gábor
>>>> 
>>>> 
>>>> 2012.09.26. 11:44 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>> Ezt ismerem... Akkor dudálnak ki anyádba mind a ketten, pedig nem is
>>>>> voltál útjukban, csak merészeltél a kettő között átférni a másik
>>>>> kijárat felé... :-)
>>>>> 
>>>>> Best regards,
>>>>> Andy
>>>>> 
>>>>> 2012/9/26 charles hoss<charles.hoss at gmail.com>:
>>>>>> Nem hiszem hogy ilyen gyakran elofordul. A korforgalmon ugy minimum
>>>>>> negyvennel megyek at , neha joval gyorsabban . Mire az index elkezd
>>>>>> villogni , mar egy kihajtoval odebb vagyok. Ket kihajto kozt nincs
>> ennyi
>>>>>> ido hogy erre szamithatna . Egyebkent sem varok ra a keresztezodes
>>>>>> mintajara - beesek a korforgalomban maszo ket auto koze , felveve a
>>>>>> tempojukat.
>>>>>> 
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> -----
>>>> A(z)  üzenetben nem található vírus.
>>>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
>>>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5294 - Kiadás dátuma:
>>>> 2012.09.27.
>> 
>> 



More information about the Elektro-etc mailing list