[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Wed Sep 26 10:55:52 CEST 2012
sot, olyan is, hogy a polgartars a behajtastol kezdve folyamatosan
indexelt, de ment korbe!
Vajk
2012/9/26 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>
> Olyan volt már, hogy nem tudtál bemenni a körforgalomba lendületből, meg
> kellett állnod, mert a másik polgártárs nem indexelt, hogy kijön?
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.09.26. 10:31 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>
>> Az hogy valaki kepes lenne vizsga szinten vezetni, meg hogy ugy vezet-e
>> hetkoznap, az ket kulon dolog. Ha tudnam hogy vizsgazok, jo esellyel
>> tudnek
>> megfeleloen vezetni. Viszont hetkoznap siman 50-el megyek 40-es tablanal,
>> vonal elott allok meg a lampanal, sargara valtaskor a gazt nyomom nem a
>> feket, 10metert bemegyek a behajtani tilosba a parkolohelyert a korbemenes
>> helyett, es meg sorolhatnam. Ja, es nem indexelek korforgalombol kifele.
>>
>> Vajk
>>
>> 2012/9/26 Arnold Fuzesi<arnold.fuzesi.lista@**gmail.com<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> >
>>
>> Azert irom ha barmikor atmenne a vizsgan. Almabol felkeltve akar. Az mar
>>> egy komoly szuro lenne.
>>>
>>> Rendor igazoltat, szuroproba szeruen 3kerdes. Ha 2 rossz akkor bunti,
>>> hibapont stb. Tudnam en... :)))
>>>
>>> Tuti sokan nem mernenek vezetni aki fel disznoert vett jogsit...
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2012.09.26., at 9:29, Xorn<toth.endre at gmail.com> wrote:
>>>
>>> Sajnos attól még nem lesz alkalmas, hogy átengedik a vizsgán. Elég sok
>>>> szempontot nem vizsgálnak, amit pedig jó lenne.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2012/9/26 Arnold Fuzesi<arnold.fuzesi.lista@**gmail.com<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>>> >:
>>>>
>>>>> Van kresz vizsga. Amit ha vki barmikor abszolvalni tud alkalmas, ha
>>>>>
>>>> nem, akkor nem alkalmas. Ennyi.
>>>
>>>> Arnold
>>>>> Sent from my iPhone
>>>>>
>>>>> On 2012.09.25., at 17:18, Acs Gabor<levlista at e8e.eu> wrote:
>>>>>
>>>>> Ja, vannak nagyon bénák. meg vannak kevésbé bénák, meg semlegesek,
>>>>>>
>>>>> aztán vannak jó képességűek, meg biztos vannak olyanok is, akik
>>> hivatásos
>>> autóversenyzők. Az a társadalmi közmegegyezés, hogy aki egy minimális
>>> szintet elér, az használhatja a közös erőforrást, az utat, autóval.
>>>
>>>> Múltkor mentem gyalog az állomásra, egy idősebb nő felvett, hogy
>>>>>>
>>>>> szívesen elvisz addig. Rendes ember. Olyan volt az autó, mint egy
>>> Swift,
>>> csak ez valami Hyundai. Mondom a nőnek, hogy nahát, automata váltós, nem
>>> is
>>> gondoltam, blabla. Azt mondja, ő német, csak ide költözött a
>>> Dunakanyarba,
>>> és újra kellett vizsgáznia, de annyira nem tud vezetni, hogy nem merne
>>> sima
>>> váltós autóba ülni. Végül azért egészben lejutottam a hegyről :)
>>>
>>>> Szóval tök mindegy, te mennyire tudsz vezetni, vannak az öregek,
>>>>>>
>>>>> vidékiek, idióták, stb. Ezen kívül vannak a fizikai törvények, a pálya
>>> kanyarjait pl. méretezik x sebességre, ha gyorsabban mész, és nedves,
>>> vagy
>>> rosszabb a gumi, akkor elszállsz, a rendőrnek ettől meg kell védenie
>>> minden
>>> közlekedőt, és nem tud olyan szabályt hozni, hogy Füzesi Arnold mehet
>>> 180-nal, mert ő ügyes, a többi meg 100-zal. Vagy hogy az ügyes sofőrök
>>> mehetnek piros autóval, és őket szabad megelőznöd 200-zal, mert olyan a
>>> reakcióidejük, a zöld autósokat meg csak 100-zal, mert ők
>>> figyelmetlenebbek.
>>>
>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.09.25. 16:34 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2012.09.25. 16:04, Acs Gabor wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> Épp itt írod le, hogy kik azok, akikre tekintettel kellene lenni, és
>>>>>>>>
>>>>>>> ezért nem
>>>
>>>> gyorshajtani.
>>>>>>>>
>>>>>>> Ezek az emberek kivetel nelkul nagyon durvan megbuknanak rutin,
>>>>>>>
>>>>>> kresz, kozlek vizsgan... (és/vagy)
>>>
>>>> Van a kornyeken par egyiranyu amin eleg sokat jarok.
>>>>>>> Szerinted hany % sorol balra?
>>>>>>> (ha odaszolok neki h kezcsok egyiranyu - nem erti!!!!)
>>>>>>>
>>>>>>> 10-bol mondjuk 3, nagyonmax 4, és akkor felülbecsültem.
>>>>>>> MOM parkbol kb ilyen aranyban nem tud a meredek Alkotás úti feljaron
>>>>>>>
>>>>>> feljonni a T. autoskozonseg. Van amelyik megall az aljan egyszeruen,
>>> es ha
>>> zold 50m-t lenduletbol feljon. Szted? :)))
>>>
>>>> Van amelyik sikító kerékkel üveghangon.
>>>>>>>
>>>>>>> Ezek elemi apro dolgok.
>>>>>>> Hol van ehhez kepest a tobbi?
>>>>>>>
>>>>>>> Azt a fittipaldik nem nagyon fogják fel, hogy a gázt nyomni nem nagy
>>>>>>>>
>>>>>>> truváj,
>>>
>>>> szinte bárki képes rá.
>>>>>>>>
>>>>>>> Nem, nem kepes... fél, remeg, stesszeli a sávváltás, nem lát, nem
>>>>>>>
>>>>>> hall, nem alkalmas a kozlekedesre egyszerűen, és be sem látja. Nem
>>> gyakorolja ha rutintalan, nem kér segítséget. Akitől kap (mert azt nem
>>> lehet kibírni szó nélkül, ha az ember fél a kocsiban) az meg ordít vele,
>>> mert fél, félti a kocsit, és még rosszabb lesz a helyzet.
>>>
>>>> Erre is van friss sztorim:
>>>>>>> "Itititititttt kanyarodj be!"
>>>>>>> Kiscsaj bekanyarodik a szembe sávba fékezés nélkül egyenesen a böszme
>>>>>>>
>>>>>> BMW-vel szembe.
>>>
>>>> BMW-nek volt annyi lélekjelenléte (A sokat szidott fittipaldi tipus
>>>>>>>
>>>>>> lehetett) h berakra R-be es hatrebb ment par metert, h elkerulje a
>>> "csatt"-ot.
>>>
>>>> Ez van...
>>>>>>>
>>>>>>> De láttam már olyat is h csaj a Margit krt-ról a Fazekas utcába be
>>>>>>>
>>>>>> lendületből jobbra kis ívben, és elfelejtette visszatekerni a
>>> kormányt.
>>> Astra-val durr neki a házfalnak fel a padkán úgy rendesen telibe. :) /Azt
>>> nem bírtam ki röhögés nélkül, a kezdeti ilyedtség után, miután láttam h
>>> mindenki rendben van, csak a gőz száll fel az autó elejéből erősen. /
>>>
>>>> (Mázli h nem volt épp gyalogos, babakocsis stb pont ott)
>>>>>>>
>>>>>>> Aztán a ház előtt a magas de lejtős nem "szintugrós" parkolóba vezeto
>>>>>>>
>>>>>> padkán 10-bol min. 5 autó fennakad, mert nem éri fel ésszel h ne
>>> merőlegesen menjen fel rá, jöjjön le róla. Már órát lehet hozzá állítani,
>>> olyan rendszeresen hallom a krrrrrsssssssppppppff-t. :)
>>>
>>>>
>>>>>>> A.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list