[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue Sep 25 21:19:38 CEST 2012
Ebben az esetben is az van: Bemegyek a körforgalomba, de nem az elsőn
fogok kimenni, tehát egyből be középre, hogy más is be tudjon jönni a
következő bejáraton. Aztán amikor jön az én kijáratom, időben elkezdek
indexelni, és figyelem a többieket, ha valaki ott gyökérkedik, akkor nem
állok neki csakazért is kimenni!
Az esetek legnagyobb részében nincs gond, ha valaki mégsem enged ki, hát
megvárom, hogy mehessek.
Mindezzel nem mondtam túl sok újat, de akik ott bent csattannak, azoknak
valszeg mégis, mert ha körülnéznének, türelmesek lennének, stb. akkor
nem lett volna a csatt.
Szó volt régebben valami városról, ahol eltörölték a szabályokat,
mindenkinek meg kellett oldani valahogy a helyzeteket, és nagyot
csökkent a balesetek száma.
Gábor
2012.09.25. 18:19 keltezéssel, Xorn írta:
> Ennél már csak az jobb, amikor a kétsávos út forgalmát vezetik bele,
> majd onnan kifelé is kétsávosan.
>
> Aki a külsőben körbemegy, az jelenleg nem követ el szabálysértést,
> ellenben aki a belsőből próbál közvetlenül kisorolni, az igen. Ás ha
> csatt van, akkor sem a külsőben haladó lesz a hunyó, sőt. Cora
> Budakalász és a 11-es út. Szerencsére a felüljáró óta ez elmúlt, de
> éppen eléggé sokáig volt így. Illetve a kijárati része a mai napig így
> van, csak szerencsére kevesen vannak olyanok, akik lemennek a
> körforgalomba, hogy utána egyenesen menjenek tovább belőle Óbuda felé.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/9/25 Vajk Fekete<vajkhu at gmail.com>:
>> mondjuk ugy, hogy enelkul a szabaly nelkul ertelmetlen az egesz. ha nincs
>> ez a szabaly, akkor mindenki a kulsoben fog menni, hiszen onnan barhol
>> kimehet, a belsobol viszont tok szopas kisorolni. igy ha nincs ez a
>> szabaly, akkor pont ugy mukodik mint egy egysavos.
>>
>> Vajk
>>
>> 2012/9/25 Xorn<toth.endre at gmail.com>
>>
>>> Nem is kell. Csak úgy kell felfesteni. Mint az angoloknál.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/9/25 Vajk Fekete<vajkhu at gmail.com>:
>>>> azert az is szep, hogy csinaltak nalunk dupla korforgalmakat, es kozben
>>> nem
>>>> tettek bele a kreszbe, hogy ilyenben a kulso karikabol kotelezo az elso
>>>> kijaraton kimenni.
>>>>
>>>> Vajk
>>>>
>>>> 2012/9/25 Xorn<toth.endre at gmail.com>
>>>>
>>>>> Ott én azt kedvelem, amikor valaki gyökkettővel bemegy a belső sávba,
>>>>> majd rajtam keresztül szeretne kihajtani...
>>>>>
>>>>> Best regards,
>>>>> Andy
>>>>>
>>>>> 2012/9/25 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>>>> Így vagyok én a körforgalmakkal, asszony nem annyira díjazza :))
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.09.25. 17:15 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>> Hehe. Budai alsó rakpart, Margit- és Árpád-híd között.
>>> Teniszpályáknál
>>>>>>> S-kanyar. Liheg a versenyző a nyomomban, tol lefelé, előzne, de
>>> jönnek
>>>>>>> szemben. Mondjuk a tempomat nem izgulós fajta, szép, egyenletes 70-et
>>>>>>> megy a lihegés hallatán is.
>>>>>>>
>>>>>>> Azután a kanyar túlsó végén kijövök ugyanúgy 70-nel, lihegős
>>> versenyző
>>>>>>> meglepetéssel konstatálja, hogy 50 m lemaradásban van, úgyhogy
>>> gyorsan
>>>>>>> a gázra lép, hogy megint utolérjen és liheghessen tovább... :-)
>>>>>>>
>>>>>>> Pedig teljesen enyhe a kanyar íve.
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> 2012/9/25 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>>>>>> Épp itt írod le, hogy kik azok, akikre tekintettel kellene lenni, és
>>>>>>>> ezért
>>>>>>>> nem gyorshajtani.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Azt a fittipaldik nem nagyon fogják fel, hogy a gázt nyomni nem nagy
>>>>>>>> truváj,
>>>>>>>> szinte bárki képes rá.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012.09.25. 14:36 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>>>>>>>> Jellemzően nem a gyorshajtók okozzák a balesetek nagy részét,
>>>>>>>>> barmennyire
>>>>>>>>> is a gyorshajtas van kikialtva bunbaknak.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Hanem az adrenalin hianyban, faradtságban szenvedő elalvok vagy
>>> alvo
>>>>>>>>> reflexekkel vezetok, bameszkodok, fronterzekenyek, rutintalanok,
>>> mamak
>>>>>>>>> papak, gyereket etető-nevelő anyukak, muszaki nulla allapotban
>>> levo
>>>>>>>>> autokat
>>>>>>>>> birtoklok, az autopalyara szembe felhajto GPS expert-ek.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Akiket nemritkan eletuk kockaztatasa aran kerul az ember, es neha
>>>>> eszre
>>>>>>>>> sem veszik h majdnem meghaltak.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Engem pont nulla darab gyorshajtó akart eddig megölni.
>>>>>>>>> Viszont olajat eregeto IFA, kikanyarodo mama, elsobbseget adni nem
>>>>> tudo
>>>>>>>>> vakeger tipus a 9 honapos terhes felesegevel az anyosulesen.
>>>>>>>>> (Akiket ha a Corsa-jukban a szabalyos városi 50-60-nal telivagom a
>>>>>>>>> batárral aminek csunya lett volna. Az volt a mazlijuk, hogy a
>>>>>>>>> renszarvastesztet az Alfa eleg jol abszolvalja vizes uton is.
>>> Gumik is
>>>>>>>>> jok
>>>>>>>>> voltak. Rendes futomu is van még az alatt az auto generáció alatt.
>>> Nem
>>>>>>>>> tesco
>>>>>>>>> gazdaságos - terheletlen kaszni allapotban jo erteket mutato
>>> McPherson
>>>>>>>>> es
>>>>>>>>> hasonlo megoldasok.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Igy "csak" egy oszlopot vittem ki, és nem vagodtam bele a Corsaba
>>> sem,
>>>>>>>>> es
>>>>>>>>> a parkolo Mondeo hatuljaba sem.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Baratnom alatt az Alfat sem egy gyorshajtó törte totálra, és
>>> hajtotta
>>>>>>>>> kiflire az amugy elég merev kasznit. Hanem Veszprem elkerulon a
>>>>>>>>> telizoldnel
>>>>>>>>> szepen elehajtott az egyenesen haladó páromba úgy kb 20-szal.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Nem sorolom.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> A.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2012.09.25. 14:17, Acs Gabor wrote:
>>>>>>>>>> Hát ja...
>>>>>>>>>> De van aki nem akar unatkozni, jól jön az a kis adrenalinfröccs (a
>>>>>>>>>> szélvédőre...)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012.09.25. 14:13 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/09/25/elkaszaltak_a_bmw_tesztpilotajat/
>>>>>>>>>>>
>>>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list