[elektro-etc] gyorshajtóknak... tanulságos
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue Sep 25 17:23:37 CEST 2012
Azt tudom, hogy Szerbia-Macedónia-Görög o. végig 120 max. autópálya, 80
országút. És az a vicces, hogy ezek a balkáni népek még be is tartják!
Görögöknek különösen van egy olyan ráérős stílusuk, hogy ő most elindul
innen oda, aztán majd odaér. Úgy hallottam, a skandinávok is ilyenek.
Számomra sokkal szimpatikusabb, mint a másodpercb***ó menőgyerek
hozzáállás, hogy mindenki takarodjon, mert most mi jövünk (én és az egóm).
Gábor
2012.09.25. 17:13 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> Az a mult. Autosnak sem volt jo lenni abban a vilagban.
>
> Ennyi erovel mondhatnank, hogy en aterek a zebran 5sec alatt, akinek nem
> megy, az ne jarjon gyalog. Olyan kozlekedesi szabalyokat kell alkotni,
> amelyek az atlagnak, az emberek tobbsegenek lehetove teszik az
> infrastruktura hasznalatat.
>
> A fejlodes egyertelmuen erre fele vezet. Nemeto-ban is egyre kevesebb a no
> limit autobahn, de pl a mi 130-unk is a gyors orszagok koze tartozik. Pl
> angliaban mennyi is a megengedett autopalyan? 110 ha jol emlekszem?
>
> Vajk
>
> 2012/9/25 Szima Gábor<sygma at tesla.hu>
>
>> On Tue, 25 Sep 2012, Vajk Fekete wrote:
>>
>> Es megis szerinted mi lenne a megoldas? Hogy aki nem tud azon a szinten
>>> vezetni, mint egy szuk harminceves videojatekokon felnott ferfi, annak ne
>>> lehessen jogositvanya? Haljon ehen mert nem tudja elvegezni a munkajat,
>>> nem
>>> jut el a munkahelyere?
>>>
>> A kozlekedes a mai tarsadalomban egy a tuleleshez szukseges dolog. Ezert
>>> olyan kell legyen, ami a tarsadalom tobbsege szamara elerheto,
>>> teljesitheto.
>>>
>> BMV?
>>
>>
>> -Sygma
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list