[elektro-etc] bömös kontra punto

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Fri Sep 21 15:25:21 CEST 2012


menjel az m1-esen. nagyon ritkan teszem, de hajtepos.

mennek a belsoben 110-120-al a 100-al meno kamionok mellett. ket kamion
kozott siman van akkor hely, hogy ha kihuzodna, ellepnek mellette anelkul
hogy egy percre le kellene vennie a labat a gazrol. de nem huzodik ki,
hiszen mar latja a kovetkezo kamiont. es ilyennel van tele.

vajk

2012/9/21 Kovács József <kj at faldeko.hu>

>
>
> 2012.09.21. 12:25 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>
>>
>>
>> Gyanum szerint a tempomat van a dolog mogott.
>>
> > Nem jo erzes kikapcsolni csak azert mert vki 2.5-tel lassabb.
>
>> Viszont nincs mas lehetoseg. Igyaztan ideges tole mindenki...picit
>> ertheto modon.
>>
>
> Tapasztalataim szerint az M5 Kmét-Bp szakaszon
> alsó-közép forgalomig a valós 135-136 km/h tempomat
> nem okoz sok gondot...
>
> Valamire való autó 6.-ban is mozdul akkorát, hogy
> amikor kell elég gyorsan valós 145-150 környékre lépjen.
> Ezzel az elhaladás ill. a hátulról  érkező lekövetése megoldott
> Valós 152 még trafipax biztosnak vehető, tekintve, hogy
> kiszedős mérést még SOHA nem láttam a pályán...
>
> A gázadás, viszont nem oldja a tempomatot.
> Utána motorfékkel visszaáll....
>
> Valós 150 fölé, viszont ne akarjon senki tolni!
> - mert 153-tól már nekem 30 eFt a buli
> - túl sok benya kell a gyorsításhoz, amit én fizetek
> - érje be ennyivel, már ez is udvarisság a részemről...
>
> Ha, nem éri be ennyivel és tol, akkor sunyi módon
> kinyomom a tempomatot és motorfékkel lassulok 120-ra.
> 120-nál berakom 3.-ba és nyomok egy padlót neki ~150-ig.
> (ez így értékelhetően látványos a civikkel)
>
> Mire utolér ... már ~135-re visszalassulok.
>
> Jellemzően megszokták érteni :-)
> Nem tolnak utána.
>
> KJ
>
>  Arnold
>>
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list