[elektro-etc] bömös kontra punto

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Sep 20 22:28:37 CEST 2012


Az ügy margójára:

Lehet egyik hatso lampaja pislogott, masik nem is vilagitott...
Nem keveset latok ilyet. Jovok hatulrol, tokmindegy mennyivel, es elottem cammog 
a semmiben egy roman dacia az emlitett megoldasban, vagy egy teher a maga amugy 
is nulla lampaival. Volt már h teljesen rendben levő fizikai és mentális 
állapotban úgy megijesztett egy ilyen, hogy sztem helyből 100-at ugrott a 
pulzusom. M5 belső sáv épphogy dereng vmi gyertyaláng, és cammog 90-nel, 
mikozben sehol senki. Masik kedvencem a tolató Maruti effektus. Annyira kifakult 
a lampa, hogy azt hiszi az ember vki tolat.

Egy mulatos lagzi utan még 24 ora mulva is van szesz az ember vereben. Aztan ha 
vmit csinal akkor azonnal részeg ámokfutó volt. Ez boritekolhato.
Persze ne uljon autóba, ertem én, tiszta sor.
Nem akarom védeni a nőt. Inkabb kimaradnek abbol, h velemenyt mondjak az ugyrol, 
plane h nem tudjuk mi tortent pontosan.
Viszont rengeteg a problemas az utakon mindkét széléről a spektrumnak. Egyik a 
kivagyi idiota, másik amelyik nincs tisztában vele, hogy az autója műszaki 
állapota, a vezető fizikai állapota, és egyebek köszönő viszonyban nincsenek 
azzal amit egy 130km/h-s autópálya pl. éjszaka megkíván.
Bevallom, en az utobbitol akadok ki sokkal jobban. Az idiotat latom, hallom, 
kiszamithato. Lehuzodok, elengedem, nyomok egy padlot es otthagyom, mindegy. 
Higgadtan masodpercek alatt elintezheto. Raadasul az idiota jellemzoen nem vezet 
rosszul, hozza az atlagot rutin es reflex szempontjabol. A masiknak viszont 
fogalma sincs, vizet facsar a kormanybol, nem lat, nem hall, nem vilagit a 
lampaja, nem latja a savot, a gps-t cseszteti, szembe indul a forgalomnak, 
tudjafene. Isten mentsen meg toluk, inkabb szaguldozo BMW-sek. Pusztan 
matematikai alapon. Egyszeruen valoszinusegek alapjan.


A normalisok az mas tema, arrol nem beszelunk, mert nincs mit. :)
Akad azért boven... két normalis (pluszminusz epszilon) vezető le tudja egymás 
közt kezelni a helyzetet. Egyiknek engedni kell, aki kozelebb van az origohoz 
epp, es kesz.

A.
On 2012.09.20. 21:13, charles hoss wrote:
> ha jol ertettem , akkor ezerrel jott - gondolom a puntos elozte a
> kamiont , emiatt kenytelen volt lassitani a bomos es ettol borult el
> az amugy sem szamottevo agya .
>
> bye
> dexter
>
>
> Szima Gábor<sygma at tesla.hu>  írta (2012. szeptember 20. 21:13):
>>
>> On Thu, 20 Sep 2012, Skandar Graun wrote:
>>
>>> Aztán már fejlemény is van...
>>>
>>>
>>> http://velvet.hu/blogok/helyszinelo/2012/09/20/reze_ova_hazudik_a_kamionos_szemtanu/
>>>
>>> "aki szerint az is különös, hogy egy kamion 10 kilométeren át tartani
>>> tudta a tempót két személyautóval." -- mondá az ügyvéd. De honnan
>>> tudja, mióta követte a bömös a puntót?
>>
>>
>> Nem akarom védeni a ki-bebaszott ribancot, de most akkor vagy
>> nagysebességkülönbséggel belezúgott hátulról, vagy "tolta" maga előtt a
>> leállósávban 10 km-en keresztül.
>>
>> Ez a rész még kicsit ködös.
>>
>>
>>                                                                  -Sygma
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list