[elektro-etc] dolgozgatunk....

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Sep 20 08:04:52 CEST 2012


Nadebocsika, ha ez így van, akkor megest nem értem a dolgot. Miért
csinálják meg az egészet úgy, hogy 3 csavar kitekerésével kivehető
legyen a cucc, majd további két fül kiakasztásával és a csatlakozó
lehúzásával a kezemben van az akksipakk? Nem értem, hogy miért
feccölne bele a gyártó ebbe a lehetőségbe külön energiát, ha utána azt
írja elő, hogy egyben kötelező cserélni az egészet? Arról nem is
beszélve, hogy 5 év a gyári jótállás, amin belül simán el tud
hanyatlani egy készlet Ni-Mh akksi, míg a napelem és a motor aligha
fog ennyi idő alatt - nekik maguknak is az az érdekük, hogy cserélhető
legyen.

Ilyen körülmények között én megint csak arra tudok gondolni, hogy a
magyar képviselet akart levenni egy kis "extrára".

Best regards,
Andy

2012/9/19 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> Persze a márkaképviselet nem abban érdekelt, hogy ott egy szaki
> berhelgessen, sőt sok gyártó minőségvédelmileg elő is írja, hogy csak
> komplett egység csere lehetséges.
>
> Így jártam én az Astra automata váltójának jeladójával. Valami horror
> pénzért akarták komplett cserélni, aztán úgy fél óra munkával sikerült úgy
> megjavítani, hogy évekig szolgált, amíg eladtam az autót (csak a rugóval
> nyomott érintkezők voltak már berágódva, ki kellet pucolni és újrazsírozni).
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.09.19. 14:45 keltezéssel, Xorn írta:
>>
>> Szintén ablakos. Villanyos redőny, napelemes, akkumulátoros. Akksi
>> eldöglend. Tájékoztatás a márkaképviselettől telefonos megkeresésre:
>> csak a komplett csőmotorral együtt, 38 ezer Ft, megrendelésre egy hét
>> alatt megvan. Szétkaptam, mint Floki a lábtörlőt. Kiderült, hogy
>> nemcsak szét lehet szedni, de láthatóan úgy tervezték, hogy könnyen és
>> egyszerűen cserélhető legyen az akksipakk...
>>
>> Azután legyártattam 3 nap alatt az új pakkot, 9600 Ft-ért még a
>> műanyag merevítőt is átrakták a régiről, plusz egyszer fél óra (elsőre
>> nem tudtam, hogyan jön szét), meg egyszer 5 perc szerelés volt.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/9/19 János Zakó<janoszako at gmail.com>:
>>>
>>> Magyar, nyílászárókat gyártó cég ügyfélszolgálatán hasonló mentalitás.
>>>   - érdeklődő levelet nem tudja értelmezni
>>>   - telefonos beszélgetés során emeli a hangját....
>>> Köszönöm, marad a külföldi termék.
>>>
>>> 2012/9/18 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>>
>>>> Adott egy nemzetközileg működő, nagy elektronikai disztribútor. Kell
>>>> tőlük 1
>>>> db alkatrész (4eHUF), azt mondják, rendeljem csak meg nyugodtan a
>>>> viszonteladójuktól, megkapom kevesebb szállítási költséggel, mert azok
>>>> úgyis
>>>> sokat rendelnek. Megrendelem múlt csütörtökön az árut, azt mondják
>>>> kedden
>>>> itt lesz. Ma van kedd, azt mondják elment a csomag Bukarestbe, úgyhogy
>>>> majd
>>>> pénteken. Mondom, akkor szóljanak már oda a disztribútornak, hogy gáz
>>>> van,
>>>> sürgősen küldjenek helyette másikat. Á, az nem úgy megy.
>>>>
>>>> Felhívom a disztribútort, hogy most akkor mi van. Hát, igen, elment
>>>> Bukarestbe, majd jön. Mondom, gáz van, sürgős a dolog, vár az én vevőm,
>>>> minden. Hát mondja meg neki -hangzik a jótanács-, hogy logisztikai
>>>> probléma
>>>> volt. Oké, de mi van akkor, ha én nem akarok más hibájából késni és
>>>> magyarázkodni? Hát, csak ezt lehet, majd meg fogják érteni. Na és nem
>>>> tudná
>>>> felhívni az anyavállalatnál a mr. valakit, hogy gáz van, és sürgősen
>>>> küldjenek egy másikat az alkatrészből?
>>>> Innentől már emeli a hangját a beszédpartner: Uram, mi a viszonteladóval
>>>> vagyunk jogviszonyban, őt tájékoztattuk. Ha akar, adjon le felénk egy
>>>> másik
>>>> rendelést, de az sem lesz itt pénteknél előbb, sőt.
>>>>
>>>> Hát, így megy ez, dolgozgatunk...
>>>>
>>>> --
>>>> Gábor
>>>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list