[elektro-etc] dolgozgatunk....
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Sep 19 21:31:14 CEST 2012
Alfa 166 központi zár:
37e a gyári (aztán már volt 18-ért a végén vmilyen), és annyi a baja h Bosch
zárban a Mabutchi motor (tipikus olasz mindkettő :) kommutátora tele megy a
szénporral a keféről idővel, zárlatosak lesznek a szigetek. CSavarok ki, egy
szegecs szétfúr (ami azért szegecs, h ne lehessen szétszedni, semmi másért),
motor szét, takarít, össze. Újabb 10 év. :) Meg 1000+1 ilyen történet az elmúlt
11 év 4 olasz verdájából. Lancia Thesis futómű keménység állító (Siemens)
elektronikában kiszárad az elko a 4db lengéscsillapítót vezérlő igen meleg H híd
közepén (érthető módon), és felkeményedik úgy, hogy lerázza a vesekövet...
Okos német jó helyre tervezte az elektrolit (tantál nemvót?) kondit.
300e környéke vs 10Ft.
Najó, 20Ft, mert Low-ESR. :)
(Tényleg meglepő, hogy jellemzően nem az olasz cuccok mennek tönkre, pedig van
benne bőven az is. Akarja már védeni a fene az olasz verdákat, már magamnak is
unalmas vagyok, csak mint érdekesség... )
A.
On 2012.09.19. 19:58, Szima Gábor wrote:
>
> On Wed, 19 Sep 2012, Acs Gabor wrote:
>
>> Így jártam én az Astra automata váltójának jeladójával. Valami horror pénzért
>> akarták komplett cserélni, aztán úgy fél óra munkával sikerült úgy
>> megjavítani, hogy évekig szolgált, amíg eladtam az autót (csak a rugóval
>> nyomott érintkezők voltak már berágódva, ki kellet pucolni és újrazsírozni).
>
> Pár hete az ajtó zárásérzékelője döglött meg. "Természetesen" teljes mechanikát
> kell hozzá cserélni. Állítólag...
> Ehhez képest 575 HUF az eredeti mikrokapcsoló a Conrad-nál, de mivel az pár
> napig kerengett, így a sarki füszeresnél vettem kínai hasonmást, a rugólemezt
> áttettem (törött volt), azóta is így ketyeg.
>
> Sygma
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list