[elektro-etc] dolgozgatunk....
János Zakó
janoszako at gmail.com
Wed Sep 19 14:38:04 CEST 2012
Magyar, nyílászárókat gyártó cég ügyfélszolgálatán hasonló mentalitás.
- érdeklődő levelet nem tudja értelmezni
- telefonos beszélgetés során emeli a hangját....
Köszönöm, marad a külföldi termék.
2012/9/18 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> Adott egy nemzetközileg működő, nagy elektronikai disztribútor. Kell tőlük 1
> db alkatrész (4eHUF), azt mondják, rendeljem csak meg nyugodtan a
> viszonteladójuktól, megkapom kevesebb szállítási költséggel, mert azok úgyis
> sokat rendelnek. Megrendelem múlt csütörtökön az árut, azt mondják kedden
> itt lesz. Ma van kedd, azt mondják elment a csomag Bukarestbe, úgyhogy majd
> pénteken. Mondom, akkor szóljanak már oda a disztribútornak, hogy gáz van,
> sürgősen küldjenek helyette másikat. Á, az nem úgy megy.
>
> Felhívom a disztribútort, hogy most akkor mi van. Hát, igen, elment
> Bukarestbe, majd jön. Mondom, gáz van, sürgős a dolog, vár az én vevőm,
> minden. Hát mondja meg neki -hangzik a jótanács-, hogy logisztikai probléma
> volt. Oké, de mi van akkor, ha én nem akarok más hibájából késni és
> magyarázkodni? Hát, csak ezt lehet, majd meg fogják érteni. Na és nem tudná
> felhívni az anyavállalatnál a mr. valakit, hogy gáz van, és sürgősen
> küldjenek egy másikat az alkatrészből?
> Innentől már emeli a hangját a beszédpartner: Uram, mi a viszonteladóval
> vagyunk jogviszonyban, őt tájékoztattuk. Ha akar, adjon le felénk egy másik
> rendelést, de az sem lesz itt pénteknél előbb, sőt.
>
> Hát, így megy ez, dolgozgatunk...
>
> --
> Gábor
>
More information about the Elektro-etc
mailing list