[elektro-etc] Önfeláldozó apech o sok
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Sep 18 22:28:10 CEST 2012
dehat ettol mukodik a vilag! ha senki soha nem szegne meg semmilyen
szabalyt, sokkal bonyolultabb szabalyokra lenne szukseg, es belefulladnank.
a szabaly lenyege, hogy szokasjogot rogzit. ha nem szokas gyorsan menni,
akkor az lesz a szabaly, hogy nem szabad gyorsan menni. de attol hogy nem
szokas, meg elofordul, es jo is ez igy.
marha bonyolult lenne olyan szabalyokat csinalni, amik leirjak pl, hogy az
iskola elott max 30 a megengedett, de nyaron tanszunetben nem, hetvegen
nem, de amikor napcsere van es szombat munkanap akkor igen, es delelott
9:30kor az ora kozpen nem, de 10:20-kor nagyszunetben igen. ehelyett
egyszeruen az iskola elott iskolaidoben hetkoznap reggel fel nyolctol
nyolcig trafiznak, maskor meg nem es kesz. es ez jo is igy. marhogy
normalis orszagban, ahol nem a bevetel a cel, hanem hogy ne csapjak el a
gyerekeket.
Vajk
2012/9/18 gyapo <gyapo at freemail.hu>
> > Telepuleseknel (ahogy javasoltad) nincs sok ertelme, hisz n db ok lehet
> > a helysegen belul, ami miatt eleve lecsokken 50 ala az atlagsebesseg
> > (tablak, lampak, forgalmi helyzetek, stb.)
>
> Nem a két pont között megtett időt kell mérni, hanem sok helyen.
> Pl. 50-es tempónál 1 m az 72 ms, ez azért elég jól mérhető, és 1 m-en nem
> nagyon
> jön be másik jármű. Ilyen 1 m-es mérőkkel tele lehet szórni az út szélét
> mondjuk
> 50 m-enként. A lényeg, hogy az egész településen bárhol átlépi a
> sebességhatárt,
> azonnal lebukik. Úgy mint az F1 depóban, fékeznek is derekasan a vonal
> előtt.
> Az a lehetőség, hogy szabályt lehet szegni úgy, hogy esetleg nem bukik le,
> nagyon
> sok embert arra csábít, hogy meg is szegje a szabályt. F1 versenyzőt nem
> látunk
> 200-zal beszáguldani a depóba. Nem azért mert ők más emberek, hanem
> kizárólag
> csak a sebességmérés és a büntetés miatt. Ez van, az emberek ilyenek, tehát
> mérni, ellenőrizni kell és büntetni.
>
> Üdv.: gyapo
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list