[elektro-etc] áramlási veszteség - belső égésű motor
Vajk Fekete
vajkhu at gmail.com
Tue Sep 18 17:22:18 CEST 2012
hajokon pl jo gyorsan lehutik a kipuff gazt (mert van mivel), es utanna
ugye toredek a terfogataram, pilincka csovon is kimegy, es nem kell a
nyomas ellen dolgozzon a kipuff utem.
Vajk
2012/9/18 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> Hoppa. :)
>
> Hogy keressek rá vajh, ha bővebb info érdekel?
>
> Variable Back Pressure Exhaust-ra kijön vmi, de elég karcsú...
>
>
> http://www.youtube.com/watch?**v=BOOPPX-zjW0<http://www.youtube.com/watch?v=BOOPPX-zjW0>
>
> Legalább van fogalmunk a nyomas vs rpm-rol amit hianyoltam. :)
>
>
>
> A.
>
> On 2012.09.18. 16:17, Karoly Kovacs wrote:
>
>> vagy egyszerűen egy ügyes
>>> valtozo geometrias rezonáns üreget csinalni ami vakuum maximumra
>>> allitgatva a kipuffrendszer allandoan idealis allapotra lenne hangolva.
>>>
>>
>> Ezzel feltalaltad a spanyolviaszt. :)))
>> A versenyautokon ugyanis mar regota igy mukodik a kipuffogo rencer.
>>
>> Karoly
>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list