[elektro-etc] gáz vs. hõszivattyú

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Sep 17 01:19:09 CEST 2012


Ez igy van... az enyem is kb ennyi, az egyik. Masik 0kg, de azt csak ejszaka hasznalom. :) (gyalogolni jo, ha nem hungarocellel, autogumival fűt az utca:)

Tobbi meg sorban 200kg, 1300, 1900. Mikor melyik praktikus. Gondosan szervizelve, a 17eves is jobb allapotban mint sok par eves eldobhato jellemzoen dizel divatverda...


Arnold
Sent from my iPhone

On 2012.09.17., at 0:47, Acs Gabor <levlista at e8e.eu> wrote:

> Az én járművem 11 kiló :)
> 
> Mondtad a múltkor, hogy hülyeség, mert a kitágult hörgők, meg minden. de ha mindenki nemfüstölne, nem lenne gond a hörgőkkel sem.
> 
> Gábor
> 
> 
> 2012.09.17. 0:44 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>> Az enyem meg a 100kg-os jarmu.
>> 
>> Tiszta baromsag 1-2 tonnat cipelni plane varosban. Mikozben meses kompozitok elerhetok ma mar.
>> 
>> 
>> 
>> 
>> 
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>> 
>> On 2012.09.17., at 0:40, Kovács József<kj at faldeko.hu>  wrote:
>> 
>>> Az én fixa ideám...
>>> 
>>> CNG (bio metán!)üzemű stabil motor (~20/40 kW üzemmód)
>>> 20 kW generátor
>>> néhány kWh puffer akku
>>> elektromos+gázmotor hajtás bolygóművel
>>> ami 2 fix üzemmódú, variátoros váltót játszik
>>> - város 0... 90 km/h max (20 kW mód + vellany)
>>> - vidék 90....140 km/h max (20+vellany/40 kW)
>>> 
>>> KJ
>>> 
>>> 2012.09.16. 23:59 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> ugyanemiatt gondolkodtam a stirling motoros auton - vagy a gozauton .
>>>> rovidtavu valtozo terhelest lekuzdi az elektromos rendszer - a
>>>> konstans cirkalast meg a nagy , lassan szabalyozhato motor .
>>>> 
>>>> bye
>>>> dexter
>> 
> 



More information about the Elektro-etc mailing list