[elektro-etc] Új KRESZ
Kovács József
kj at faldeko.hu
Thu Sep 6 23:20:37 CEST 2012
2012.09.06. 23:13 keltezéssel, charles hoss írta:
> Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2012. szeptember 6. 22:48):
>>
>>
>> 2012.09.06. 21:43 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> nullaro szazra ugy picivel harom felett van - lassulni jobban tud es a
>>> behuzodashoz nem megallni kell , csak annyira lassulni hogy tudjak az
>>> egy savnyi szelessegen derekszoget fordulni .
>>> de legyen ot masodperc . ha rajtam kivul meg szazan teszik ezt , akkor
>>> is folyamatosan halad a forgalom - es egy mento ilyen esetben max50-60
>>> korul mehet - allo kocsisornal kotelezoen fel kell keszulniuk a
>>> kinyilo ajtora , csamborgo gyalogosra stb .
>>
>>
>> Bezzeg a motorosnak nem kell felkészülnie...?!
>
> mennyi oldaltartast tud tartani egy mento es egy motor ugyanott ?
> melyiknek rovidebb a fektavja ?
Ha, elé kerül valaki 10-15-20 méteren belül (2-3 autónyi) tök mindegy!
Az álló sorok között nem kell mozgó járműre számítani.
Kivéve, a megkülönböztetősekre...
>> Ugyanmár... ez a "motorral nem zavarok" nem volt jó ötlet.
>
> lehet - de nap mint nap egy 50-es negyutemuvel is siman vegig tudom
> elozni a forgalmat - ha olyanra ulok aminek rendes futomuve , fekjei
> vannak , akkor csak javul a helyzet .
Igen, de akkor számítanak rá az autósok, hogy ott mozogsz.
Egy álló sor között viszont butaság lenne mozgást engedni.
Főleg, hogy jó eséllyel kiszállnak sokan és
nézelődnek-levegőznek-sétálnak... mivel ÁLL a sor, tartósan.
Szóval totál más szitu
- a tömött, de haladgatós forgalom
- az araszoló, de még haladó sor
- a fixen álló sor...
KJ
> dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list