[elektro-etc] Azert ez se semmi! - volt: 91 vs. 95
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Oct 28 18:07:30 CET 2012
egyebkent en tokre elhiszem hogy megy a fejlesztes , okos emberek ,
okos dolgokat talalnak ki - de akkor miert kell muanyag kuplungpedal -
ami eltorik es vagyonokba kerul cserelni - francia muanyag -
ugyanakkor fem valtogomb , ami hideg mint a dog - ahol a muanyag sem
megy tonkre az auto teljes elettartama alatt ?
bye
dexter
Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. október 28. 17:10):
> Nem hiszem. Most jöttek ki új, 6 fokozatossal. De normális leírás nincs
> hozzá, amiben az áttételekről szó lenne.
> Viszont most látom, hogy a kisebb az MPI, a másik GDI. Nem mintha tudnám, mi
> a különbség, gondolom szelepvezérlés, befecskendezés.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.10.28. 16:08 keltezéssel, Ágó István írta:
>
>> Váltó ugyanaz? 1.6 alatt nem hosszabb a váltó esetleg?
>>
>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu> 2012. október 28., vasárnap napon a következőt
>> írta:
>>>
>>> Jól mondod :)
>>>
>>> Most csak erről eszembe jutott, hogy az új Ceed kombi prostija szerint az
>>
>> 1,6-os kevesebbet fogyaszt, mint az 1,4-es. Eddig asszem még nem láttam
>> ilyet.
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.10.28. 14:28 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> talan , mert tudjak hogy erre nincs mit buszkelkedniuk.
>>> a balface user elolvassa hogy az ezres motor 125paci es 300Nm es boldog.
>>> abban biznak hogy a gyarak nem felejtettek el autot epiteni , javul a
>>> motor, javul az ergonomia es az alap user szamara ertheto adatokon kivul
>>
>> is
>>>
>>> ugyanazt az autot kapja.
>>> mint a torestesztnel- az ncap teszt elvileg a biztonsagrol szol - aztan
>>> kiderul hogy csak az ncap tesztrol.
>>> az egy rossz uzleti modell hogy autot gyartanak. a sikeresek szinte mind
>>> marketingszart hanynak ki a gyarkapun , mig az akit tenyleg a biztonsag
>>> erdekel (pl volvo) csodbe mennek.
>>> ma tobbet er egy biztosagiov csipogo es egy pohartarto , vagy egy kette
>>> vagott legzsak , ami igy kategoriajaban elsokent 17 legzsakossa tesz egy
>>> autot mint az amit egy lancia ypsilon alapbol tud. krom keret kell a
>>> muszerfal kore , fem valtogomb a muanyag kuplungpedal melle . nyilvanvalo
>>> hogy ugyanaz jatszodik le ami az amcsi , majd a brit autogyartast taccsra
>>> tette . a kinaiak meg varjak olbetett kezzel hogy kimuljon ez a
>>> dinoszaurusz.
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>> 2012.10.28. 13:29, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>> A régi ceed prosijában még voltak nyomatékgörbék (igaz, nem túl
>>> precízek),
>>> az újéban már csak a sávelhagyásfigyelő meg a felnik dicsérete megy.
>>> Azért
>>> érdekes, hogy egy ezer Ft-os fülhallgatóhoz értelmesebb műszaki
>>> dokumentációt adnak, mint egy sokmilliós autóhoz, aminek az üzemeltetése
>>
>> is
>>>
>>> nem kevés pénzbe kerül, így egy hatásfok, vagy fogyasztási görbe, ami
>>> nyilván van a gyártónak, sokat segíthetne a usernek is. De ilyesmit még a
>>> márkakereskedő, szakszerviz sem 'tud' adni.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.10.28. 12:57 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> Ugyanezt a nyomatekrol is elmondhatjuk.
>>> Az hogy keccerannyi , nem jelent semmit .
>>> Mindig ujra elmeselem a crdi jeep blokk vs 4.0ho osszevetest . Minden
>>> parametereben a crdi jobb - kiveve a valo eletet - ami azert lehet , mert
>>> a
>>> maximum pontok megadasa semmit nem mond el a hasznalhatosagarol. Egy
>>> siratofalon kijon a kulonbseg.
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2012.10.28. 11:35, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>
>>> Ez mutatja, hogy a lóerő megadása, vagy az alapján összehasonlítani
>>>
>>> semmit
>>> sem ér.
>>>
>>> Itt pl. egy vállalaton (angolul Enterprise) belül is mekkorák az
>>> eltérések
>>> a teljesítménygörbe menetében.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.10.28. 11:21 keltezéssel, Xorn írta:
>>>
>>> "There is no replacement for displacement."
>>>
>>> A 2.0 TDCi Mondeo 130 lóerő, ez a szutyok meg 125, egy kisebb,
>>> könnyebb kasztniban. Akkor elvileg ugyanúgy, de még talán jobban is
>>> kellene mennie, ugyebár... :-)
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/10/27 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>>
>>> Es tudod, szerintem mi a legbosznyantobb ket dolog ezekben az
>>> autokban?
>>>
>>> 1. az adozas/biztositas. Ha mar van egy 125 pacis autom, ami utan egy
>>> vagon
>>> penzt fizetek evente, akkor az menjen is ugym nint egy 125 pacis auto!
>>>
>>> 2. ezek az autok a leggyakrabban hasznalt sebessegtartomanyokban
>>> halottak.
>>> Ahogy Te is irtad, 50 kornyeken harmasban kell menni veluk - kozrohej!
>>> Ugyanigy, 90 kornyeken, ahol ez ember elvarna, hogy adott esetben
>>> elozni
>>> is
>>> tudjon, szinten halottak. Hacsak nem valtasz vissza otosbol kettesbe,
>>> es
>>> uveghangon jaratod. :)))
>>>
>>> Szoval - szerintem - az autogyartas mai szinvonalan, Otto es Diesel
>>> elvu
>>> motorokkal csak es kizarolag _loketterfogatbol_ lehet "erot gyartani".
>>>
>>>
>>> Karoly
>>>
>>> -------- Original Message --------
>>>
>>> Az hagyján, én vezettem is...
>>>
>>> Dinamikában finoman szólva is röhejes. Csak kuplunggal meg lehet
>>> csúsztatni (pl. dugóban araszoláshoz), de már itt is az elektronika
>>> aktív közreműködése kell, hogy ne fulladjon le. 2000-es fordulatnál
>>> lakott terület hármasban már fel-felvillan a nyíl, hogy tegyek
>>> négyest. Ha teszek, 1500-on, turbonyomás alatt pörög a motor 50-nél. A
>>> mondott hármas 50-ből nyomtam neki egy padlót a település vége
>>> táblánál. Arra számítottam, hogy na, most akkor elindilunk végre. Hát
>>> ja. Após 55 pacis 1.2 benzines Fabiájában volt utoljára hasonló
>>> érzésem: nyomnám tovább, ho
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list