[elektro-etc] hengerfej tömítés check

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Oct 28 08:53:32 CET 2012


ennel egyszerubb vizzel lespriccelni a.torkokat - a reszmunkaidos joval
kesobb szarad meg alapjaraton.
de alapvetoen mindegy - nem fuggetlen a tomites , igy ha a gyertyakepbol
egy igazolodik , akkor ugyis csere.

egyebkent ha a terheles no , akkor fokozodik a gaz hutorendszerbe jutasa -
a tulfolyo  csovet konnyu bevinni es egy befottesuvegnyi meszesvizbe
vezetni. nem mitha a konstans buborekolas ne lenne megfelelo jelzes.

bye
dexter
2012.10.28. 8:03, "Friedrich Gábor" <igazifido at t-online.hu> ezt írta:

> Szia!
> 3 hengeres módban lehúzod egyenként a gyertyakábeleket, amelyiknél nem
> változik semmi, az a gázos. Ha 4 hengeres a gép, a lehúzáskor 2 hengerrel
> is kell mennie.
> Nálam is volt ilyen helyzet, 3 henger hidegen, fogyó víz, a
> hegerfejtömítés volt a probléma.
> Volt már olyan hf hibám is, hogy a kipufogón jött ki a víz.
> üdv
> Fidó
>
>
> 2012.10.27. 16:14 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>
>> Sziasztok!
>>
>> Hogyan lehet kiszurni ha hengerfejes egy motor?
>> Hidegen nem megy egyik henger, aztan eszhezter rovid idon belul.
>> Hutoviz fogyogat kicsit. Sanszos... :-/
>> Még lehet persze trafó esetleg bepisilo injektor... de ismerve a
>> mázlifaktorom, tuti nem uszom meg ennyivel. :)
>>
>> Remlik vmi Ph indikator hutovizbe - az mukodik, vagy parasztvakitas?
>>
>> Bonusz kerdes, és azt hogyan lehet kiszurni melyik henger? :)
>> V6, jolenne legalabb a hengersort eltalálni...
>>
>> Lambda jelét oszcilloszkopozzam meg, es abbol kisakkozhato vajon?
>> De az meg hidegen alszik, mire eszhezter addigra beindul a henger is
>> boven.
>>
>>
>> Köszi,
>> Arnold
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list