[elektro-etc] Kadmiumoztatás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Mar 28 20:06:33 CEST 2012
2012/3/28 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
>> japan motorban eleve van egy csavar amivel az uszohazbol leengedheto a
>> viz - ugy hogy nem kell szetszedni az egeszet .
>
>
> Mármint a kétkerekű járművekre gondolsz, nem az autókban lévő motorkra,
> ugye?
igen . a regi karbis gepekre .
>> nem sav
>> a tankolonyilas vadi uj gumijat a harmadik utan beledobtam egy kanna
>> benyaba - par oran belul kihizta a kannat akkorara dagadt es
>
>
> Az nem olajálló gumi volt. Minden gumi így csinál szénhidrogénben, ami nem
> olajálló. Egyszer járt itt nálam átalakításon egy régi galván áramforrás.
> Valaki a gyártónál azt találta ki, hogy az egyik kábelt az olajtérben
> gumikábellel oldja meg, biztos pont elfogyott vagy nemtom.
>
> Maradéktalanul lemállott a gumi a rézről, és tiszta mázli, hogy nem
> keletkezett valami bazi zárlat.
>
> Na nem, mintha a pvc kábelek jól viselnék. Azokból meg a lágyító oldódik ki,
> onnantól acélosak lesznek. De én ezeket is fel szoktam használni. Ha
> alakítani kell, felforrósítom, leginkább árammal. :-)
a muanyag uzemanyag kanna is igy ment szet ...
az is nem olajallo ? a fiat tankolonyilas gumi egyebkent a hivatalos
fiat kereskedesben kaphato lancia zacskos , eredeti olasz cucc volt .
van valami ultrabrutal adalekuk ami mindent szetszed . egy ideje mar
azzal takaritok motorblokkot mert jobban marja mint a brigeciol .
(mondjuk tuzveszelyesebb is)
bye
dexter
>
> hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list