[elektro-etc] Milyen logika alapjan? (Fogyasztesmeres kijelzes)
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Mar 27 19:12:01 CEST 2012
Ugytom fecskendez. EURO3 ota kb mindegyik. Karosanyag kibocsatas csokkentes miatt, nincs pöff amikor ujra beindul a nafta. Meg katalizator is uzemi hofokon mukodik jol. Korabbiak valoban nem tettek.
Enyem nagy genya, ha gurulok tobbet fecskendez motorfek/alapjarat uzemben is mintha allok. 10km/h alatt kb kezdi visszavenni a minimalisra.
Arnold
Sent from my iPhone
On 2012.03.27., at 16:54, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> miert lenne ez szokatlan ?
> motorfekben nem fecskendez be - mert nincs ra szukseg .
> alapjaraton pedig merhetoen kell fogyasszon , ha van sebesseg , akkor
> pedig tud fogyasztast szamolni - veletlenul nem liter/h ilyenkor a
> mertekegyseg ?
>
> csak a kesoi benyasoknal nem nulla a fogyasztas motorfekben , mert ott
> melegen kell tartani a katalizatort , hengerfejet , gyertyakat .
>
> bye
> dexter
>
>
> Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta (2012. március 27. 16:41):
>> Azt tapasztaltam a jarganyom fogyasztasmerojenel (Citroen C5 II, HDi
>> motorral), hogy ha leveszem a labam a gazrol, akkor 0.0 l/100km pillanatnyi
>> fogyasztast jelez, viszont ha kiveszem sebessegbol es uresben gurulok, akkor
>> kb. 0.3-0.4 l/100km-t ir ki. (Kovetkezetesen csinalja.)
>>
>> Nem tudok rajonni, miert csinalja ezt?
>>
>> Gugliztam mar, egyesek szerint ilyenkor "tiszticcsa" a FAP szurot, de
>> szerintem ez hulyeseg, mert ahogy olvastam, a FAP szurot km fuggoen
>> tisztitja, nem pedig ilyen esetekben (raadasul igazandibol nem is nagyon
>> eletszeru az uresben gurulas, tehat nem hiszem, hogy ezt beterveztek volna a
>> mernokok).
>>
>> Van otletetek? (Nem hinnem, hogy hiba lenne.)
>>
>> Koszi:
>> Karoly
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list