[elektro-etc] eltuno olaj
Bali Zoltan
eltexto at freemail.hu
Sun Mar 11 18:17:14 CET 2012
Nem vagyok nagy autós szakértő, de a kattogást
szerintem az olajszűrő visszacsapó szelepe csinálja,
mikor már nincs mit szívnia az olajpumpának (levegős).
Gondolom, a modern olajszűrőkben is van ilyen szelep.
Üdv. Zoli
2012. 03. 11. 17:59 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Szerintem is igy lehet, amit Potyo ir.
> Az eppen leallitott motornal szinte "semmi" sincs a karterben, foleg a
> mai, modern, keves olajat igenylo motoroknal.
>
> Az mas kerdes, hogy amint irtad, valami hiba mindenkeppen van, ha
> kattog, stb.
>
> Karoly
>
>> Lehet, hogy hülyeség, de leállítás után azonnal megnézve szerintem az
>> olajszint másik motornál se éri el a nívópálcát.
>>
>> Valahol eldugulhatott a visszafolyó ág, és pl. a hengerfejben
>> összegyűlik
>> az olaj? Le kellene kapni a betöltőnyílás fedelét is és megnézni,
>> hogy mi
>> van a motor tetején.
>>
>> 2012. március 11. 15:57 Szali Sandor írta,<szali.sandor at gmail.com>:
>>
>>> Havernak van egy erdekes motorgondja
>>> Citroen C5 V6-os motor asszem 3 literes,
>>> egyszercsak elkezd kattogni jobban,
>>> megallva a nivopalca kihuzva szaraz, amugy meg a szint felett van
>>> picivel.
>>> [azt nem tudom, hogy szep lassan visszacsorog, vagy csak ujrainditassal
>>> kerul elo az olaj]
>>>
>>> mi lehet ez? autoszerelo nem talalt hibat, nem jelentkezett a hiba.
>>>
>>
>
>
>
> No virus found in this incoming message.
> Checked by AVG - www.avg.com
> Version: 9.0.927 / Virus Database: 271.1.1/4263 - Release Date: 03/10/12 20:35:00
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list