[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Jun 16 20:09:19 CEST 2012


De kevesebb benya eleg bele, mivel a sztochiometrikus aranyt nem nagyon illik meghagni. A veszteseg valoban nem lesz kisebb, de nem kell tolteni tiszta levegovel feleslegesen a hengert, es tolni hozza a benyat h tartani tudjuk az aranyt. Meg talan a szivasi veszteseget is jol csokkenti...



Arnold
Sent from my iPhone

On 2012.06.16., at 19:50, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:

> ez is volt mar a multheten. hiaba tolti ki, a surlodas nem lesz tole kisebb. ha van egy ketliteres motor, annak nem akkor lesz jo a hatasfoka, ha masfel liter intertgazzal 500ccm-esse alakitjuk.
> 
> vajk
> 
> 
> ________________________________
> From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> 
> Sent: Saturday, 16 June 2012, 18:58
> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
> 
> Erre valo az EGR tobbekkozt. Inert kipuff gazzal feltolti a hengert, olyan mintha kisebb ccm-es lenne.
> 
> Arnold
> Sent from my iPhone
> 
> On 2012.06.16., at 17:26, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:
> 
>> az is, meg maskeppen fogalmazva igy ki van hasznalva a hubraum. (loketterfogat)
>> 
>> 2000-en porogve, de szarra fojtva, benzint csepegtetve tok feleslegesen vannak ott a nagy hengerek. errol szolt a pulse-glide tema is. hogy amikor hajtjuk a motort, akkor hajtsuk is, ne csak poszogtessuk.
>> 
>> vajk
>> 
>> 
>> ________________________________
>> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
>> To: elektro-etc at tesla.hu 
>> Sent: Saturday, 16 June 2012, 17:09
>> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>> 
>> Vagyis "ki van terhelve" a robbanás energiája.
>> 
>> Nem a kipuff felé távozik a robbanási energia,
>> hanem a főtengelyen át... :-)
>> 
>> KJ
>> 
>> 
>> 2012.06.16. 17:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>> magyarul azert, mert a reszterhelest nem ugy kell erteni hogy alacsony fordulaton, hanem hogy az adott fordulaton elerheto teljesitmeny toredeken.
>>> 
>>> a suzukinak a 130 majdnem a vegsebessege, ezert csucsfordulaton megy. a nagyvasnak a vegsebessege 200 koruli legalabb, igy vegfokozatban egy kozepes fordulaton megy 130-al, de jo nagy nyomatekon.
>>> 
>>> vajk
>>> 
>>> 
>>> ________________________________
>>>     From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> Sent: Saturday, 16 June 2012, 10:33
>>> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>>> 
>>>> hatasfok grafikont nem talalok, tegnap ota hiaba keresek
>>>> mert meg az nem tiszta, hogy autopalyan ugye elmondas szerint a nagy
>>>> motorok kevesebbet esznek mint a sikito 1.0 suzuki motorok
>>>> de ha letezik ez a jelentos hatrany a reszterhelesen akkor miert van igy?
>>> 
>>> http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/12/30/kis_fogyasztas_hazilag/#gallery_1261593|1261593
>>> 
>>> 
>>> KJ
>>> 



More information about the Elektro-etc mailing list