[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Jun 16 20:09:19 CEST 2012
De kevesebb benya eleg bele, mivel a sztochiometrikus aranyt nem nagyon illik meghagni. A veszteseg valoban nem lesz kisebb, de nem kell tolteni tiszta levegovel feleslegesen a hengert, es tolni hozza a benyat h tartani tudjuk az aranyt. Meg talan a szivasi veszteseget is jol csokkenti...
Arnold
Sent from my iPhone
On 2012.06.16., at 19:50, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:
> ez is volt mar a multheten. hiaba tolti ki, a surlodas nem lesz tole kisebb. ha van egy ketliteres motor, annak nem akkor lesz jo a hatasfoka, ha masfel liter intertgazzal 500ccm-esse alakitjuk.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Saturday, 16 June 2012, 18:58
> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>
> Erre valo az EGR tobbekkozt. Inert kipuff gazzal feltolti a hengert, olyan mintha kisebb ccm-es lenne.
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2012.06.16., at 17:26, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:
>
>> az is, meg maskeppen fogalmazva igy ki van hasznalva a hubraum. (loketterfogat)
>>
>> 2000-en porogve, de szarra fojtva, benzint csepegtetve tok feleslegesen vannak ott a nagy hengerek. errol szolt a pulse-glide tema is. hogy amikor hajtjuk a motort, akkor hajtsuk is, ne csak poszogtessuk.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Saturday, 16 June 2012, 17:09
>> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>>
>> Vagyis "ki van terhelve" a robbanás energiája.
>>
>> Nem a kipuff felé távozik a robbanási energia,
>> hanem a főtengelyen át... :-)
>>
>> KJ
>>
>>
>> 2012.06.16. 17:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>> magyarul azert, mert a reszterhelest nem ugy kell erteni hogy alacsony fordulaton, hanem hogy az adott fordulaton elerheto teljesitmeny toredeken.
>>>
>>> a suzukinak a 130 majdnem a vegsebessege, ezert csucsfordulaton megy. a nagyvasnak a vegsebessege 200 koruli legalabb, igy vegfokozatban egy kozepes fordulaton megy 130-al, de jo nagy nyomatekon.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
>>> To: elektro-etc at tesla.hu
>>> Sent: Saturday, 16 June 2012, 10:33
>>> Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
>>>
>>>> hatasfok grafikont nem talalok, tegnap ota hiaba keresek
>>>> mert meg az nem tiszta, hogy autopalyan ugye elmondas szerint a nagy
>>>> motorok kevesebbet esznek mint a sikito 1.0 suzuki motorok
>>>> de ha letezik ez a jelentos hatrany a reszterhelesen akkor miert van igy?
>>>
>>> http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/12/30/kis_fogyasztas_hazilag/#gallery_1261593|1261593
>>>
>>>
>>> KJ
>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list