[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
Szali Sandor
szali.sandor at gmail.com
Sat Jun 16 11:26:44 CEST 2012
pongyolasag, nem olvassa a listat :)
----
Ennek oka, hogy nagyobb sebesség mellett ugyan valóban előbb érünk oda (ez
lineáris összefüggés), a menetellenállást meghatározó légellenállás viszont
a sebesség négyzetével arányosan nő, így ez utóbbi hatás dominál
----
nem azert dominal a hatas mert negyzetes, [mondjuk 100 felett dominal is]
hanem mert a teljesitmenyigeny kobos
koszi a grafikont, akkor mar vilagos, hogy nem a reszterheles a lenyeg,
hanem a resz-pillangoszelep allas
marmint hogy a reszterhelest igy kell erteni
ezen a nyaron hogy 400felett a benzin, kivancsi leszek a hosszu valtommal
vissza tudom-e fogni magam 110 koruli tempora a palyan, akkor a korszerutlen
bontoszokevenyemmel is elerhetek 5-6 liter kozottit.
A 300Nm-t nem tudom probalni mert 170 a max. :)
Kovács József wrote:
>> hatasfok grafikont nem talalok, tegnap ota hiaba keresek
>> mert meg az nem tiszta, hogy autopalyan ugye elmondas szerint a nagy
>> motorok kevesebbet esznek mint a sikito 1.0 suzuki motorok
>> de ha letezik ez a jelentos hatrany a reszterhelesen akkor miert van
>> igy?
>
> http://totalcar.hu/magazin/technika/2009/12/30/kis_fogyasztas_hazilag/#gallery_1261593|1261593
>
>
> KJ
More information about the Elektro-etc
mailing list