[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Fri Jun 15 08:57:59 CEST 2012
Xorn wrote:
> Nem, csak pénz... :-)
>
> Vagyis inkább :-(.
>
> Anno volt kísérlet földgázos buszokkal. Az sem nagy varázslat, hogy
> utólag feltegyék a buszokra az átalakítót, 2-3 millió buszonként, és
> rendes gázolaj-megtakarítás + környezetszennyezés megtakarítás
> lehetett volna belőle. Nem lett belőle semmi.
Ahogy a bkv-t elnézem, most leginkább csak pénz.
Errefelé pl egy másik alvállalkozó buszai jártak. Beszéltem is az egyik
sofőrrel, aki ennél dolgozik, és mondta, hogy az ő buszaik jóval fiatalabbak,
mint a bkv-é.
Aztán a fővárosnak szerződéses gondjai támadtak ezzel meg a másik
alvállalkozóval, akkor egy darabig minden járaton a bkv (a harmadik
alvállalkozó) buszai jártak. Na de ott súlyos anyagi gondok vannak, és elővették
a már leselejtezett járműveket is. Volt olyan, amelyiken fűteni kell kánikulában
is, ha nem akarják, hogy felforrjon. Soknak a torka is véres. :) Ezeknek jókora
javításra, felújításra lenne szükségük, de nemhogy erre nincs pénz, hanem sokkal
kisebb javításokra sincs. Tök komoly, hogy olajfoltok vannak a buszmegállókban
pl. Itt most a valahogy valamivel menni kell c. műsor van.
A metro nem környezet-szennyező, de be van mindenki szarva a műszaki szinvonal
miatt. Főleg a kigyulladgatások réme fenyeget. Szóval a mai bp-i tömegközlekedés
jó nagy szarban van. Nem hinném, hogy más helyeken sokkal jobb lenne az ábra.
Itt most tutira nem a környezetszennyezés a fő gondjuk.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list