[elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jun 13 14:00:54 CEST 2012
Jaja. Egyik kedvenc szamitasom. Meg szemelyautora is durvan jon ki.
a) lizingel a ceg egy mondeot/passatot, fizeti bele a benzint, szervizet, autopalyat, biztositast, lizingdijat, es kifizeti a cegautoadot ahogy kell. havi 60ezer tankolasal megvan az egesz 250ezer alatt, es ez koltseg, csokkenti a nyeresegado alapjat
b) 250ezret berben ki akar fizetni a dolgozojanak: munkaltato jarulekai utan marad bo 200 bruttonak, abbol lejon meg tan valami keves jarulek meg az szja, talan 130 marad nettoban. ebbol ugye 60 a benya, legyen 20 a biztositas/matrica/szerviz, az 50 meg pont kifutja a suzuki torlesztojet, ha volt 1 milla kezdobefizetesre. (ami 1 milla a vegen visszajon amikor a hitel lejar es az auto eladhato)
vajk
________________________________
From: Szima Gábor <sygma at tesla.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wednesday, 13 June 2012, 13:13
Subject: Re: [elektro-etc] http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/02/10/karosabb-e_a_fustolos/
On Wed, 13 Jun 2012, Fuzesi Arnold wrote:
> Ennek ellent mond az a rengeteg 2-3 literes dizel szgk erőgép amit látok.
> Megy a flancolás, de fenntartani nem egyszerű ezeket rendesen. Nem is sikerül sajnos ahogy elnézem. De a szomszédnak villantani kell... :)
Ezeket a varosi tereplof*kat csak gurulo adocsalasnak hivom.
Egyebkent el lehet gondolkodni: kitermel a ceg mondjuk 6 misit, ebbol netto aron megveszei a Navarat, vagy leadozza (szja, TB, stb.), es "maszekba" vesz egy Corsa-t AFA-stul egyutt.
More information about the Elektro-etc
mailing list