[elektro-etc] pulse and glide
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 13:53:54 CEST 2012
Minek bypass ha le is zarhatod?
Majdnem total blokk a katalizator mogott , igy a hofok nohet is.
Bye
Dexter
2012.06.11. 12:47, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:
> kiraly. akkor kell egy katalizator bypass ag, es mehetne is a
> nullafogyasztasu motorfek? tul egyszeru?
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Monday, 11 June 2012, 12:29
> Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
>
> Mert stop üzemben nem áramoltat semmit át a katalizátoron, ami kihűtené?
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/11 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> > nem lendkerek kell, hanem generator+akksi. igy sebessegnovekedes nelkul
> lehet pluszban terhelni a motort. raadasul a glide szakaszra le is
> allithatod.
> >
> > tenyleg, ha emisszio miatt nem lehet 0-ra venni a befecsit motorfek
> modban, mert kihul a katalizator, akkor start-stop-os autot miert lehet
> csinalni?
> >
> > vajk
> >
> >
> > ________________________________
> > From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> > To: elektro-etc at tesla.hu
> > Sent: Monday, 11 June 2012, 11:14
> > Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
> >
> > Szerintem simán megoldható lenne a lendkerekes módszerrel, de nem +/-
> > 1 km/h, hanem mondjuk 5 km/h-val. Annál már simán több tíz másodperces
> > pulzák lennének, és a forgalmat mégsem zavarná túlzottan egy ilyen
> > jármű.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2012/6/11 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> igen , teljesen jol latod . kizarolag tok ures , videki utakon lehet
> >> megcsinalni . mindenutt mashol beleakad az ember a forgalomba .
> >> belottem , teszteltem , egyelore feladtam . tudom hogy meg lehet
> >> csinalni , de ahhoz hogy menjen , egy elvi lendkerek kene : jelentos
> >> energiat tarolni ugy hogy mondjuk 70-71 kozott varialom a tempot -
> >> ehhez viszont szamitogepes tempomat kellene - amivel bejon egy olyan
> >> alacsonyfrekis pulzacio ami tengeribetegseget okoz a sofornek is .
> >> hibriden ez siman megoldhato lenne ugy hogy mukodjon . egy fw
> >> frissites es nyert .
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >> Xorn <toth.endre at gmail.com> írta (2012. június 11. 11:05):
> >>> Ezzel az a gond, hogy a többi közlekedő meg fog bolondulni tőle,
> >>> ráadásul jóval lassabb, mint az adott úton elérhető normál utazótempó
> >>> (vagy traffi veszélyes a mutatvány :-)).
> >>>
> >>> Mondjuk 90-ig gyorsít, 60-ig gurul és újra. Ha valaki ilyennel
> >>> próbálkozik egy kicsit is forgalmasabb úton, a második ciklus után le
> >>> fogják dudálni a fejét, az ötödik után meg letúrja az idegbajos
> >>> kamionos az útról...
> >>>
> >>> Best regards,
> >>> Andy
> >>>
> >>> 2012/6/11 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> >>>> Azért ez már eléggé nagy különbség! Én azt hittem, pár tizedről van
> szó.
> >>>>
> >>>> Hogy szoktad csinálni, mekkora gázzal mész fel milyen sebességig, és
> utána
> >>>> mi van? Teljesen elengeded a gázpedált, vagy csak visszaveszed
> valameddig,
> >>>> netán kirakod üresbe? És a lassú ciklus végét hova teszed, milyen
> >>>> sebességnél kezdesz újra gyorsítani?
> >>>>
> >>>> Gábor
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2012.06.11. 10:45 keltezéssel, charles hoss írta:
> >>>>>
> >>>>> tobb masodperc a puzusido (amit en probaltam)
> >>>>> nem derul ki , mert a gyartotol nem megszerezheto adat . merni kene ,
> >>>>> de a valtozo korulmenyek miatt nem igazan merheto jol .
> >>>>> tapasztalati ertekek vannak :
> >>>>> a streetka-n 5.3-5.1 a stabil alacsony sebessegu fogyasztas -
> >>>>> pulse-drive modban 3.x is elerheto ugy hogy hosszabb szakaszon mertem
> >>>>> a fogyasztast (husz km-re atlagolva mar kijon egyertelmuen az
> >>>>> eredmeny)
> >>>>>
> >>>>> bye
> >>>>> dexter
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 9:48):
> >>>>>>
> >>>>>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje?
> És az
> >>>>>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> Gábor
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
> >>>>>>>
> >>>>>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot. Sokkal jobb is lehetne,
> de
> >>>>>>> akkor
> >>>>>>> gyorsul.
> >>>>>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem
> tokeletesen
> >>>>>>> nema motor, akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
> >>>>>>> hatekonyabban
> >>>>>>> menne.
> >>>>>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
> >>>>>>> Bye
> >>>>>>> Dexter
> >>>>>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
> >>>>>>>
> >>>>>>>> Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
> >>>>>>>> "Why Pulse and Glide Works"
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<
> http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> --
> >>>>>>>> Gábor
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>
> >>>
> >>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list