[elektro-etc] pulse and glide

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 11 12:30:12 CEST 2012


Erzesre a ketharmad- felgaz az ami a legjobb. Afelett valahol eldobja a
kornyezetvedelmet es a tenyereb kop , elkezd izombol menni - az mar nem
optimalis.

Bye
Dexter
2012.06.11. 11:55, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:

> És a felfele szakaszban mennyire toltad neki?
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.06.11. 11:44 keltezéssel, vajk fekete írta:
>
>> en egyszer szorakoztam vele: 80-110 hullamoztam, legalabb egy literrel
>> ment le a fogyasztas. 20secre saccolom a periodusidot, lehet  hogy 30 is
>> megvolt.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ______________________________**__
>>  From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Monday, 11 June 2012, 9:48
>> Subject: Re: [elektro-etc] pulse and glide
>>
>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje? És az
>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot.  Sokkal jobb is lehetne,  de
>>> akkor
>>> gyorsul.
>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem tokeletesen
>>> nema motor,  akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
>>> hatekonyabban
>>> menne.
>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
>>> Bye
>>> Dexter
>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>   ezt írta:
>>>
>>>  Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
>>>> "Why Pulse and Glide Works"
>>>>
>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/****Fuel_economy-maximizing_****behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors>
>>>> <http://en.wikipedia.**org/wiki/Fuel_economy-**maximizing_behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
>>>> >
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list