[elektro-etc] pulse and glide

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Mon Jun 11 11:36:03 CEST 2012


Milyen jó megoldás lenne, ha a fedélzeti computerben ilyen opciókat is 
lehetne választani. ami alapvetően csak szoftver kérdés, nem is tartana 
sokáig az autógyárnak megcsináltatni. És nem is értem, hogy egy ilyen 
értékes holminál miért nem képesek rugalmasabbak lenni, amikor egy 
5eFt-os telefonba ezerszer több és érdekesebb szoftvermegoldás belefér.
Gondolom csak a tömeg igényei a meghatározóak, ha lenne erre egy 
óriásplakát kampány, akkor rá egy évre már minden autóba bekerülne, és 
vigyoroghatna a nép, hogy milyen green eco autó mellett tette le a voksát.


Gábor


2012.06.11. 11:14 keltezéssel, Xorn írta:
> Nem, ezt mindenképpen automatizálni kellene.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/11 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>> Éjszakai jó hosszú vezetésnél a kutyát nem érdekli az ilyesmi. Más kérdés,
>> hogy nekem sem lenne mondjuk egy 10 órás úton végig ezt csinálni, de azért
>> érdekes a téma.
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.06.11. 11:05 keltezéssel, Xorn írta:
>>
>>> Ezzel az a gond, hogy a többi közlekedő meg fog bolondulni tőle,
>>> ráadásul jóval lassabb, mint az adott úton elérhető normál utazótempó
>>> (vagy traffi veszélyes a mutatvány :-)).
>>>
>>> Mondjuk 90-ig gyorsít, 60-ig gurul és újra. Ha valaki ilyennel
>>> próbálkozik egy kicsit is forgalmasabb úton, a második ciklus után le
>>> fogják dudálni a fejét, az ötödik után meg letúrja az idegbajos
>>> kamionos az útról...
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/6/11 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>> Azért ez már eléggé nagy különbség! Én azt hittem, pár tizedről van szó.
>>>>
>>>> Hogy szoktad csinálni, mekkora gázzal mész fel milyen sebességig, és
>>>> utána
>>>> mi van? Teljesen elengeded a gázpedált, vagy csak visszaveszed
>>>> valameddig,
>>>> netán kirakod üresbe? És a lassú ciklus végét hova teszed, milyen
>>>> sebességnél kezdesz újra gyorsítani?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.06.11. 10:45 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>> tobb masodperc a puzusido (amit en probaltam)
>>>>> nem derul ki , mert a gyartotol nem megszerezheto adat . merni kene ,
>>>>> de a valtozo korulmenyek miatt nem igazan merheto jol .
>>>>> tapasztalati ertekek vannak :
>>>>> a streetka-n 5.3-5.1 a stabil alacsony sebessegu fogyasztas -
>>>>> pulse-drive modban 3.x is elerheto ugy hogy hosszabb szakaszon mertem
>>>>> a fogyasztast (husz km-re atlagolva mar kijon egyertelmuen az
>>>>> eredmeny)
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu>      írta (2012. június 11. 9:48):
>>>>>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje? És az
>>>>>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot.  Sokkal jobb is lehetne,  de
>>>>>>> akkor
>>>>>>> gyorsul.
>>>>>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem
>>>>>>> tokeletesen
>>>>>>> nema motor,  akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
>>>>>>> hatekonyabban
>>>>>>> menne.
>>>>>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>        ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>>> Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
>>>>>>>> "Why Pulse and Glide Works"
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>



More information about the Elektro-etc mailing list