[elektro-etc] pulse and glide

Xorn toth.endre at gmail.com
Mon Jun 11 11:16:15 CEST 2012


Én nem tudok ott egyensúlyozni. Nekem 2300-2400, az autópályatempó,
már bőven a turbós rész. :-)

Normál úton 90-100 között persze más a helyzet, ott tudok 4,2-vel
járni a 2.2-es dizlivel.

Best regards,
Andy

2012/6/11 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> tiz oran at a turbo tartomany szelen egyensulyozni sem konnyu .
> ducato maxi - a tempomat beszerelese ota az elso tank gazolajat nyuvom .
> 860km es egyharmada meg boven megvan ...
>
> bye
> dexter
>
>
> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2012. június 11. 11:12):
>> Éjszakai jó hosszú vezetésnél a kutyát nem érdekli az ilyesmi. Más kérdés,
>> hogy nekem sem lenne mondjuk egy 10 órás úton végig ezt csinálni, de azért
>> érdekes a téma.
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.06.11. 11:05 keltezéssel, Xorn írta:
>>>
>>> Ezzel az a gond, hogy a többi közlekedő meg fog bolondulni tőle,
>>> ráadásul jóval lassabb, mint az adott úton elérhető normál utazótempó
>>> (vagy traffi veszélyes a mutatvány :-)).
>>>
>>> Mondjuk 90-ig gyorsít, 60-ig gurul és újra. Ha valaki ilyennel
>>> próbálkozik egy kicsit is forgalmasabb úton, a második ciklus után le
>>> fogják dudálni a fejét, az ötödik után meg letúrja az idegbajos
>>> kamionos az útról...
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/6/11 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>>
>>>> Azért ez már eléggé nagy különbség! Én azt hittem, pár tizedről van szó.
>>>>
>>>> Hogy szoktad csinálni, mekkora gázzal mész fel milyen sebességig, és
>>>> utána
>>>> mi van? Teljesen elengeded a gázpedált, vagy csak visszaveszed
>>>> valameddig,
>>>> netán kirakod üresbe? És a lassú ciklus végét hova teszed, milyen
>>>> sebességnél kezdesz újra gyorsítani?
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.06.11. 10:45 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>
>>>>> tobb masodperc a puzusido (amit en probaltam)
>>>>> nem derul ki , mert a gyartotol nem megszerezheto adat . merni kene ,
>>>>> de a valtozo korulmenyek miatt nem igazan merheto jol .
>>>>> tapasztalati ertekek vannak :
>>>>> a streetka-n 5.3-5.1 a stabil alacsony sebessegu fogyasztas -
>>>>> pulse-drive modban 3.x is elerheto ugy hogy hosszabb szakaszon mertem
>>>>> a fogyasztast (husz km-re atlagolva mar kijon egyertelmuen az
>>>>> eredmeny)
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Acs Gabor<levlista at e8e.eu>    írta (2012. június 11. 9:48):
>>>>>>
>>>>>> Na és egy ilyen pulzálásnak mennyi szokott lenni a periódusideje? És az
>>>>>> hogy' derül ki, hogy milyen fordulaton a legjobb az autó hatásfoka?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gábor
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2012.06.11. 9:44 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>
>>>>>>> A reszterheles nem hatekony uzemallapot.  Sokkal jobb is lehetne,  de
>>>>>>> akkor
>>>>>>> gyorsul.
>>>>>>> Ha nem lenne hogy az emberek szamara elfogadhatatlan egy nem
>>>>>>> tokeletesen
>>>>>>> nema motor,  akkor lehetne hengert lekapcsolni amig a maradek
>>>>>>> hatekonyabban
>>>>>>> menne.
>>>>>>> En pulsed modkent ismertem - szinten kiboritja az embereket :-)
>>>>>>> Bye
>>>>>>> Dexter
>>>>>>> 2012.06.10. 23:00, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>      ezt írta:
>>>>>>>
>>>>>>>> Valaki el tudná magyarázni, ez hogyan működik?
>>>>>>>> "Why Pulse and Glide Works"
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://en.wikipedia.org/wiki/**Fuel_economy-maximizing_**behaviors<http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy-maximizing_behaviors>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list