[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Jun 11 11:07:27 CEST 2012
A Xsara Picassomban is gyári, de a kereskedésben beszerelt cucc volt.
Mondjuk hivatalosan nem lehetett azzal rendelni a gyárból, de magát a
készletet sok más "útólagos" tartozékkal, mint pl. motorvédő lemez (3
mm acél), fordulatszámmérő és hasonlók gyári eredetiben be lehetett
szerezni és a kereskedővel beszereltetni.
Best regards,
Andy
2012/6/11 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> Az enyémben olyan van, amit az autó vásárlásakor rendeltem, a szalonból már
> azzal jött ki, de nem a gyárban építették bele. Viszont azt mondták, hogy ez
> ugyanaz a cucc, mint amit a gyár rak bele. de ha én lennék a gyár, ezt a
> funkciót integrálnám az autó szoftverébe, nem pedig utólag figyelném pl. a
> vákuumrendszert. Szerintem ebben a KIA típusban nem is volt igazából a
> tervezéskor gyári változat, csak rámondták valamelyik beszállító cuccára.
> Lehet, hogy az újabbakba már ezt is beletervezték.
>
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.06.11. 11:00 keltezéssel, Xorn írta:
>>
>> Tempomatja válogatja. Ha rendes a cucc, kell legyen a kuplungon is.
>> Gyáriak mind olyanok. PIcit ugorhat a fordulat, mire a bowdent
>> elengedi a cucc a kuplung jelére, de túlzás, hogy felpörögne
>> leszabályzásig.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2012/6/11 Acs Gabor<levlista at e8e.eu>:
>>>
>>> Nálam nem. Egyszer volt valami, hogy sebességet váltottam talán (régen
>>> volt), erre felcsapta a fordulatot majdnem maximumig. De majd tesztelem.
>>> Asszem a féket és a gázpedált szokták az alap tempomatok figyelni, a
>>> kuplungpedálon nincs érzékelő.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.06.11. 10:55 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:
>>>
>>>>> Egyébként ha tempomattal mész, akkor az üresbe tevés is egy babra
>>>>> munka, mert előbb ki kell kapcsolni a tempomatot, utána üresbe tenni,
>>>>
>>>> Miért kéne kikapcsolni? A kuplung benyomása kioldja.
>>>>
>>>> Ed
>>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list