[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Xorn
toth.endre at gmail.com
Mon Jun 11 10:06:11 CEST 2012
Viszont messzebbre/gyorsabban gurulsz, mint motorfékkel. Amúgy pl.
autópályán lejtőn lefelé is dolgozni kell a motornak, még üresben is
lassul az autó a légellenállás miatt, tehát szó nincs motorfékről.
Best regards,
Andy
2012/6/11 Acs Gabor <levlista at e8e.eu>:
> De mit tudsz csinálni a lejtőn motorfék helyett? Ha üresbe teszed, akkor
> alapjárati fogyasztás lesz a motorfék nullája helyett. a gyújtást meg nem
> fogja senki levenni.
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.06.11. 9:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> Nem igazan. A dolog hatekonysagat rontja ha padlogazt nyom - ez
>> egyertelmu, de a lejton motorfekezes is vacak megoldas. Azzal viszont
>> elonyos hogy nem farad el az ember es igy jobban tudja kezelni azokat az
>> alkalmakat amikor epp oldania kell.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.06.11. 9:15, "Kovács József"<kj at faldeko.hu> ezt írta:
>>
>>> ui: beszélgettetek itt a tempomat fogyasztáscsökkentő hatásáról. Ez sík
>>>>
>>>> vidéken talán működik is, de dombos vidéken már biztosan nem.
>>>> Dombnak felfele a domb tetejéig nyomja a gázt, mint a hülye, a lejtő
>>>> aljáig
>>>> meg motorfékkel megy. Fogyasztásilag ezt lábbal biztosan felül lehet
>>>> bírálni.
>>>>
>>> Szerintem, ha van elég út a domb után
>>> és nem kell fékezni lefelé, akkor mindegy,
>>> hogy mikor nyerem vissza a lendület energiáját....
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list