[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 8 09:18:03 CEST 2012
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2012. június 8. 8:54):
> Xorn wrote:
>
>> Elektronikus gázpedálnál egyszerűbb a dolog, mert csak annak a jelét
>> kell meghamisítani. Ha bowdenes a gázpedál, akkor többnyire egy
>> vákuumra kötött cucca megoldás, ami a bowdent (vagy pl. Mondeo MK2-nél
>> egy direkt erre a célra kialakított helyen egy második gázbowdent)
>
>
> Hát itt bizony gázbowdenes a móka, szóval ezek szerint marad a bio-tempomat.
> :-)
nalam is gazbowdenes . azt huzgalja egy vakuum munkahengerrel .
meg arra is gondoltak hogy esetleg nincs hova felfurni . a tempomat
bowdenjet a masik bowden hazahoz lehet rogziteni . igy pofonegyszeru a
szerelese . kb harom ora alatt tettuk be , de ebben az is benne volt
hogy nincs sebesseg jelado , igy kenytelenek voltunk levenni a
haspancelt hogy a feltengelyre magneseket tegyunk es a szenzort nagyon
profin egz bakra furjuk fel .
> Asszem az egésznek ott lehet az előnye fogyasztásilag, hogy más az ábra, ha
> relatíve stabil gázpedál-állásnak megfelelően működik a járgány, mintha
> ugyanazt a kb állandó sebességet nagyon hektikusan változó gázpedál-állásban
> éri el.
ott van az elonye hogy nem faradsz el , igy nem kezdesz el sietni igy
azonos atlagsebesseghez sokkal egyenletesebb tempo tartozik .
debrecenben benyomtam a celallomast a gps-be es bar kerultem az
autopalyat , tiz perccel az elso kiiras utan erkeztem meg - tehat a
konstans tempo mukodik .
bye
dexter
>
> hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list