[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Jun 8 00:21:13 CEST 2012


VF <ferenc.valenta at gmail.com> írta (2012. június 7. 18:15):
> On 6/7/2012 12:18 AM, charles hoss wrote:
>
>> valoszinuleg tenyleg . ami azt illeti ahol alacsony a nepsuruseg ,
>> nagy a szabad legter , alacsony a forgalomterheles ott tenyleg nincs
>> ertelme a reszecskeszuronek - ezert is egeti ki az auto ott - ha
>> sikerul .
>> egyebkent cseppet sem hulyeseg . kit zavarna nemi korom orszaguton ha
>> cserebe kozel zero lenne az emisszio a varosokon belul ?
>
>
> Meg osszessegeben a CO2 is sokkal kevesebb lenne. Most mindenki
> attol parazik, jon az uj jegkorszak.


ezert is tartom hulyesegnek hogy azt ami fogyasztas novekedessel jar ,
kornyezetvedelemnek hivjak .
az elegetett gazolaj nem terem ujra - a kipufogott korom kiulepszik .

>> igen es nem .
>> azok az allando fordulatu dizelgepek amik jok , azok sehol nem
>> teljesitenek semmilyen emisszios szabvanyt .
>
>
> Uzemanyagon is mulik. En meg bizom benne hogy lehet ezt a
> technikat fejleszteni. A termodinamikai hatasfok jo, a szennyet
> megfelelo technikaval el lehet tuntetni.

csak a gazdaid inkabb harakirit kovetnek el semhogy pl a tatra
karbamidos technikajat utolag felszerelhetove tegyek .
kepzed el azt a borzalmat : a regi hagyomanyos td blokkok , alacsony
emisszioval es nagyon alacsony fogyasztassal - egyszerre ...
maga lenne a borzalom .
tettem egy tempomatot a ducatoba . meg ketharmad felett van a mutato ,
a mapi szamlalo szerint pedig mar tulvagyok az 500km-en .
76 literes a tank .

> Gondolom a mechanikat feltettek, hogy ne razza szet. De az sem egy
> megoldhatatlan problema...

ezert kell harmonic balancer , meg kettostomegu lendkerek ? ugyanmar ...

dsg valtot meg a bmw nem mer az amcsi autokba tenni , mert olyan rovid
az elettartamuk hogy par lenne belole .

>> remelem a byd segit nekik csinalni valamit amit majd be lehet mutatni
>> a legkozelebbi kiallitason .
>> mondjuk egy robbanos taxit .
>
>
> Szerintem tul soteten latod a dolgokat. A fogyasztas fontos kerdes,
> ha nem igy lenne, sokkal kevesebb lenne a dizel.

felek te latod tok rosszul . az adooptimalizalas folyik . a mai
dizelek mar messze nem esznek annyival kevesebbet mint a benyasok es
kozben kicsit felborult a vilag . egy csomo embert meg jol csobehuznak
es aztan vege - amikor kihal az a generacio aki meg latta azookat a
blokkokat amiket "regi td , tdi" neven ismerunk , akkor az uj majd
megnezi a felhozatalt es vesz egy benyast .
ha tiz eve kezdtem volna az autozast , nem kerdes hogy mit valasztanek
. ha most kene egy uj autot venni ... talan egy koreai dizelt meg
mernek venni .
a scudoval nem tudok olyan keveset fogyasztani mint a ducatoval -
pedig egy scudo II es egy ducato maxi nem egy kategoria .


Logikus az lenne ha rendesen beáraznák a dizelt az energiasűrűségnek
megfelelően, és megoldódna magától a gond. Mehetne vissza a
kamionokba.

A kapitalizmusban a piac arazza be a termekeket.

hol latsz itt kapitalizmust ?
adoztatjak es mestersegesen toljak a tomeget arra amerre epp jovedelmezo .
ez politika - vegytisztan .
ugyanugy ahogy a kiskobcentis benyasokat kitermeltek a ccm adoval -
ugyanugy a teherauto - szallitas prioritast es adokat kihasznalva most
dizel szemelyautokat gyartanak . politika - amit kiszolgalnak a gyarak
.

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list