[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
VF
ferenc.valenta at gmail.com
Mon Jun 4 19:16:25 CEST 2012
On 6/2/2012 9:34 PM, charles hoss wrote:
> atomjaira .
> gorbe hajtokar , felmarodott hidrotoke , befecskendezoszelepek lettek
> cserelve .
5000km-nel? Eleg hihetetlen. De ha elhisszuk, akkor miert
kizart, hogy olajat szivott a motor, vagy egyeb mechanikai hiba?
Ok, tudjuk hogy nem ez volt az ok, de ugy irtad hogy egy patent
allapotu, bejaratos, vadiuj motorrol van szo, melynel az altalam
felvazolt hibak teljesen kizartak. Ezek szerint elegge szet volt esve.
>> De mar nem kell talalgatni, megvan a hiba, rossz konfiguraciot
>> toltottek az autoba, tehat rosszul raktak ossze a gyarban, ennyi.
>
> gondolod hogy kiadtak igy ?
> ha levagom a turbovezerlest , az semmilyen hibakodot nem general ?
Technikailag nem nagyon ertem, hogy tortenhetett.
Nem lehet csak ugy ratolteni egy tok masik szoftvert az ECU-ra.
Konfigot sem. Valaki szep nagyot hibazott.
>> Csak ezt az elejen elhallgatta, ugy csurte-csavarta a beszelgetest,
>> hogy az jojjon le, hogy egy veletlenszeruen barmely autoban elofordulo
>> hibarol van szo.
>
> mert a megyeben veletlenszeruen tobb azonos tipusnal elofordult ,
> amiben HDI blokk volt .
Ezt ertem, de a kovetkezteteseid helytelenek voltak, sot elegge
sutott beloluk az eloitelet a szoftverrel szemben.
Nyilvan ha nem megfelelo szoftvert, vagy egyeb alkatreszt raknak
bele, akkor nem fog mukodni.
De ha sikerul eltalalni, akkor az embedded szoftver egy ugyanolyan
fontos es megizhato alkatresze az autonak, mint egy csavar.
> dexter
--
Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
More information about the Elektro-etc
mailing list