[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jun 3 23:54:40 CEST 2012


Szali Sandor <szali.sandor at gmail.com> írta (2012. június 3. 23:08):
> charles hoss wrote:
>>
>> csak a csapagy okozhatja ? nincs valami ami loghat ennyit ?
>> csak a nyugos oldal log ?
>
>
> csak a baloldal, es nagyon konnyen kotyog es nem latom hogy mashol
> megmozdulna
> holnap kiproblaom, hogy a fektol megszunik-e , valszeg igen, de ez meg nem
> bizonyitja hogy csapagy ugye?

nem bizonyitja , csak max azt hogy kezdeti stadiumu csapagyhiba .

> [ilyenek, hogy szilentek, also gombfej vagy hogy hivjak, meg sok mas is
> cserelve lettek, egy rejtelyes roppanas miatt amit soha senki nem fog
> megtalalni, mas vectrakon is van]

valami ilyennel en is kuzdottem - aztan kiderult hogy a
legescsillapito bele log a helyen , mert a gyari vegerol beletekert
csavarnak nincs kihezagolva a helye , igy egy nagyon picit ,
csillapitaskor koppan - hallani alig lehetett , de a kormanyon
erzodott . hetekig keresgeltuk , varialtunk vele - aztan nagyon sokkal
kesobb megalmodtam .

> http://www.youtube.com/watch?v=TOzcqmvJAtI
> az elejen az okorkodesnel is, amint a bal kerek terhelve van, berezeg az
> auto, 2x a csuszkalas alatt
> de nem annyira mint az elozo videonal

mi a racio abban hogy ha vege a kanyarnak , akkor folytatod az ivet ,
akkor is ha nem szukseges ?
nem kene inkabb lagyitani es kozben intenzivebben kigyorsitani ?
soha nem palyaversenyeztem autoval , csak kivancsi vagyok ra hogy ez
korido , vagy valami egyeb koncepcio miatt alakul igy ?

> de arra amit irtal, ott a 2:57- 3:05-ig egyenletes terheles a bal kereken es
> szerintem az morog, fene foglalkozna vele, de az a berezges a durva, bar
> lehet hogy csak felhevult fekkel jon letre, idaig veletlen se talalkoztam
> vele, dehat a kozuti hajtas az hanyad terhelest jelent az autonak egy
> versenypalyahoz kepest? szazadreszt? :)

inkabb az hogy nem tudod hogy mit erzel .
kozuton mar reg meghalsz vele mert kozel az arok , szembejovo -
mikozben nem tudod hogy a gumi milyen allapotban van , ez a kanyar
feheraszfaltos vagy tapados , volt-e por rajta , katyu miatt dobta el
az autot stb . a palyan ezt kiprobalhatod tizszer is , ugyanugy .

>> az a baj hogy a csapagy holtjateka oldaliranyu logasban nagyobb mint
>> fuggolegesen .
>
>
> jellemzobb a vizszintes kotyogas azt irod?

jellemzobb a keruleten mutatott oldaliranyu elmozdulas .
ha a csapagy annyira halott hogy a kerek fel-le mozoghat , akkor mar
kovalyogni is tud - tehat a dolese is valtozhat .

> ez a gondom, de ilyenben nem gondolkodom

ha gm az auto ,akkor epitoszekreny elven szet tudod tuningolni -
nagyon sokminden csavarkompatibilis bele . bontobol meg jobb ilyesmit
venni , mert ott meg is tudod nezni , raprobalni - alacsonyabb anyagi
kockazattal .

>> olcso , gyors valtas : el kell vinni a halott beteteidet egy jo
>> fekbetet felujitohoz . sokfele betet anyag van - eltero keverekek -
>> puhabb betet gyorsabban kopik , mintas belsohutott tarcsara cserelve
>> nagyon szigoru lehet a vegeredmeny .
>
>
> nade miert kell felujitohoz? ujak kozott is van ilyen kulonbseg nem?

vannak . csak magyarorszagon a hamis alkatreszeknek aranykora van - es
nem nagyon tudnek olyan boltot , ahol emberi aron lehet kapni eltero
kevereku betetet - adjak alvazszamot ... iso idiotak .
igy aztan nem az lesz hogy a brembo organikus - szinter betetek kozul
kene valasztanod negy-hat keverekbol a megfelelot hanem az lesz hogy
van a goldfren , newfren , a luk , nissin , federal mogul , lockheed
stb es a "legjobb a brembo" , otszoros aron . nem tudod
osszehasonlitani , az info 90%-a eloitelet es nem tapasztalat . egy
fekesnel ha megfogod , megnyomod egy csavarhuzoval , megnezed - tobb
erzekszervi tapasztalatod lesz mint a boltosnak aki feher dobozokat
lat es asszocial valamire a playstation-on latott kirdetesekbol .

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list