[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Jun 3 04:38:33 CEST 2012
Sw, es a hw orokifju eloszlas szerint hibasodnak meg. Azaz mindentol fuggetlenul barhol barmikor.
A mechanika meg valamilyen novekmenyes szerint. Minel oregebb annal sanszosabb. Elektronikanal csak a forrasztas, kh ilyen. Tobbi adhoc.
Emiatt en spec kevesbe bizom benne. Szimpla matek. :)
Arnold
Sent from my iPhone
On 2012.06.02., at 16:18, VF <ferenc.valenta at gmail.com> wrote:
> charles hoss wrote:
>
>> tehat ezt nem tesztelik agyon - ahogy fogalmaztal ,
>> definialni kene hogy szerinted megis mi az ami a biztonsagos
>> kozlekedeshez tartozik - mer mintha olyasmit mondtal vona hogy azokat
>> tesztelik .
>
> Az mindegy, hogy szerintem mi van, mert nem a sajat velemenyemet
> irtam le, hanem a rendszer mukodeset, a tenyeket.
> Termeszetesen mindent nagyon alaposan tesztelnek, nem feltetlenul
> a biztonsag miatt, hanem tobbszazezer autot atprogramozni nem olcso.
>
>> pontosan mi tud ugy elromlani a kozos nyomocsoves dizelen hogy
>> padlogazt ad , kiforgatja a fordulasztammerot a skalabol es a gyujtas
>> levetele utan tiz masodperccel all le az auto ?
>
> Gondolom koltoi a kerdes, te is fel tudnal sorolni feltucat nem
> szoftveres okot. Mas kerdes, hogy ezeket vizsgalodas, gondolkodas
> nelkul kizarod.
>
>> nezzuk csak - a fordulatszamot a szamitogep leszabalyozza - sw-bol .
>> ha ez nem tortent meg , akkor ez a program nyilvan nem futott . az
>
> Ha nem fut a progi, soha egyetlen injektor nem fog kinyitni.
> Innen mar kar is folytatni.
>
>> nyitvahagyta a gazt . egy 5000km-es autonal sokminden nem lehet meg
>> szetkopva .
>
> Csak a szoftver. Ertem.
>
>> dexter
>
> --
> Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
> Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
>
More information about the Elektro-etc
mailing list