[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
Sat Jun 2 19:20:49 CEST 2012


igen, de ha egy hobbizo marketinges szol, hogy az o kis kezehez nagy es 
durva a kalapacs nyele, akkor egy het mulva szivjon az osszes normalkezu 
iparos, hogy neki meg tul pici lett :-(

2012.06.02. 19:13 keltezéssel, VF írta:
>
> Ez nagyon helyes, csak hibas a kovetkeztetes, hogy a szoftver nincs kesz.
> A kalapacsos analogiad szerint a kalapacs elso verzioja rogton
> tokeletes? Es ha idonkent cserelnek, kenyelmesebb nyelre, stabilabban
> rogzitett fejre stb... az hatrany lenne?
> Van akinek semmi sem jo.
>
>
> vajk fekete wrote:
>> egy mai autot ha elviszek a szervizbe, meg a koszones elott feltoltik
>> a legujabb szoftvert. ha olajcserere vittem akkor is, ha pont nem
>> villan az index ha bezarom, akkor is.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: VF <ferenc.valenta at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu Sent: Saturday, 2 June 2012, 12:17
>> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
>>
>> vajk fekete wrote:
>>
>>> A szoftver egy olyan fura biznisz, ahol 1. a termek tulkepp sosem
>>> keszul el
>>> 2. joval az elkeszulte elott megveszik, kifiz
>> etik, es le is szallitjak
>>
>> De nem az embedded SW. A flash player tudja magat orankent frissiteni
>> a netrol, autoban ez nehezen kivitelezheto es draga, regen lehetetlen
>> volt. A mosogep, eger, fenykepezo stb.. progijat sem frissitjuk, vagy
>> csak nagyon ritkan.
>> Az a progi kesz van, valamilyen minosegben teszi a dolgat, amig le nem
>> esik a kalapacs feje.
>>
>>> Probalnad ezt megcsinalni egy kalapaccsal.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>>> To: "el
>> ektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> Sent: Friday, 1 June 2012,
>> 8:52
>>> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
>>> Elektronikaval nincs gond, megbizhato tud az lenni. Azzal van gond h
>>> osszecsapjak, a hib
>>> akat tesztelessel orvosoljak nem szisztematikus tervezessel elozik
>>> meg. Sporolnak a csatikon, ezer beszallito 30 ECU-ja kommunikal
>>> egymassal, boritekolt a hiba. Nagyon fogyasztoi termek lett.
>>>
>>> Arnold
>>> Sent from my iPhone
>>>
>>> On 2012.06.01., at 8:16, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrot
>> e:
>>>> Karoly Kovacs wrote:
>>>>> Allitolag az uj Daciak egeszen jok, es ezek kevesbe vannak
>>>>> elektronizalva - de ami kesik, nem mulik. :)))
>>>> Nincs másik irányú irányzat? Nem itt hallok először arról, hogy szar
>>>> ügy ez a
>>> mindent agyonprocizás. Lehet, hogy a kevésbé elektronizált autóknak
>>> előbb-utóbb növekvő piaca lenne, nem?
>>>> hjozsi
>>> .
>>>
>>
>>
>> -- Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
>> Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list