[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

VF ferenc.valenta at gmail.com
Sat Jun 2 11:50:16 CEST 2012


Pont ugyanez van a regi hidrosokkal. 1 kivetelt tudok, a Citroen
Diravi rendszeret, ott van kulon nyomastarolo a kormanynak, elvileg
valameddig birja ha leall a szivattyu, nem tudom meddig.


vajk fekete wrote:
> es a kedvencem, hogy a mai elektromos kormanyszervos autokban ilyenkor tizedmasodperc alatt felkemenyedik a kormany. mer nehogyma lemeritse az akkut. az meg hogy mivan ha egy huzos kanyar kozepen akarmiert is leall a motor, az sosem derul ki, mert ritkan tortenik ilyen, es ugyis meghal aki meselhetne rola.
> 
> vajk
> 
> 
> ________________________________
>  From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> 
> Sent: Friday, 1 June 2012, 8:46
> Subject: Re: [elektro-etc] 
> Futomu - volt: Kresz
>  
> Egyszeruen bitang nyomatekos a motor, mire eszmel az ember mar elegge felgyorsul... 1-2mp alatt sokminden tortenik.
> 
> Multkor nem is emlekszem milyen helyzetben elegge csodalkoztam magamon. Jaigen, terdemmel leallitottam veletlen az autot (megloktem a kulcsot valahogy) ejszaka az M3 -as autopalyan. Volt jopar masodperc mire felfogtam mi tortent. Talan meg is alltam teljesen.
> 
> 
> 
> Arnold
> Sent from my iPhone
> 
> On 2012.06.01., at 7:10, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrote:
> 
>> Arnold Fuzesi 
> wrote:
>>> Brfk motoros treningen tavaly egy Harley elektromos gaza akadt fenn.
>>> Srac elindult a kerites fele, motor neki, atrepult a keritesen fel
>>> meter hijjan, es a szantasban landolt.
>>> Motor ripityara tort.
>> Az alaptémába nem akarok beleszólni, de ezeket az eseteket mindig tátott szájjal olvasom.
>> Vagy ilyenkor (gázadás) a fék tiltva van?
>> A fék még a legkisebb sebességfokozatban is nagyobb nyomatékra képes, mint a hajtás minden járműfajtánál. Szóval nem értem.
>>
>> hjozsi
> 
> 
> .
> 


-- 
Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com>  Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design  http://supportnet.mentor.com/



More information about the Elektro-etc mailing list