[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz

potyo potyo.ada at gmail.com
Fri Jun 1 08:11:50 CEST 2012


Meg a nyomógombos indítás is. Ha elveszem a motortól az áramot, akkor
előbb-utóbb megáll. Ha viszont nyomógombot kell ehhez nyomva tartani három
másodpercig, hogy a szoftver esetleg elvegye tőle, hát inkább az előbbire
bíznám az életem, mint az utóbbira :-))

2012. június 1. 8:03 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:

> Ez is bizonyítja, miért baromság az automata váltó. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/6/1 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> > Nem tudom, hogyan muxik, majd masok elmagyarazzak, egy esetet azonban en
> is
> > hozza tudok tenni a horror torteneteitekhez.
> > Kedvesem egy ismerose jart itt Becsben ugy, hogy egy hipiszupi (talan uj
> is,
> > de erre mar nem emlekszem, mindenesetre "elegendoen uj") Merci a piros
> > lampanal a gyalogatkelo elott allo helyzetben hirtelen "gazt adott"... (A
> > muszaki reszletekre nem elmelkszem, de termeszetesen automata valtos
> volt az
> > auto, es azt en sem ertem, hogy a fek miert nem "hatott"?)
> > Hosszadalmas birosagi targyalas volt belole, mire vegul nagy nehezen az
> > igazsagugyi muszaki szakertoknek sikerult valahogyan kideriteniuk, hogy
> nem
> > a tulaj a beszamithatatlan, hanem a sw. Nagy mazli, mert ha nem sikerult
> > volna bebizonyitani, akkor bortonben ulne az illeto.
> >
> > Karoly
> >
> >
> >
> >> Arnold Fuzesi wrote:
> >>>
> >>> Brfk motoros treningen tavaly egy Harley elektromos gaza akadt fenn.
> >>> Srac elindult a kerites fele, motor neki, atrepult a keritesen fel
> >>> meter hijjan, es a szantasban landolt.
> >>> Motor ripityara tort.
> >>
> >>
> >> Az alaptémába nem akarok beleszólni, de ezeket az eseteket mindig tátott
> >> szájjal olvasom.
> >> Vagy ilyenkor (gázadás) a fék tiltva van?
> >> A fék még a legkisebb sebességfokozatban is nagyobb nyomatékra képes,
> >> mint a hajtás minden járműfajtánál. Szóval nem értem.
> >>
> >> hjozsi
> >>
> >
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list