[elektro-etc] [elektro] eloerzet -> Ipsos

Tanács Dávid Szilveszter tanacsdavid at sosperec.hu
Tue Jul 17 19:59:17 CEST 2012


Na de hanyadik rezidencia colt ez a sorban? :)

da
-- 
Telefonrol.

charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:

Tegnap egy berelt quaddal bejartuk a sziget eszaki felet (kalami - a
durrell csalad rezidenciaja es hasonlok) , talaltunk egy total neptelen ,
csendes ki oblot ahol erintetlen az elovilag - ott merulgettem (abc) egy bo
orat . Fantasztikus volt . Mindenhol free wifi (sot egy helyen meg a free
wifi takeaway is ki volt irva :))
Ma paxos-antipaxos volt a musor - a mediterran eleterzes , stilus nem
veletlenul jon be majdnem mindenkinek aki szeret elni.

Bye
Dexter
2012.07.17. 20:34, "Acs Gabor" <levlista at e8e.eu> ezt írta:

> Az igen, te aztán elszánt levlista-tag vagy!
>
> Hát becsüld meg azt a helyet, a görög tengerpartnál szerintem nincs szebb
> sehol a világon. Nemrég jártam én is arra először, nem volt még addig ilyen
> érzésem, hogy muszáj lesz visszajönni.
>
> Gábor
>
>
> 2012.07.17. 19:19 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> A pinceben voltak a tervek kiallitva - ahol nem volt vilagitas ,
>> leomlottak
>> a lepcsok es a terv konkretan egy iratszekreny also fiokjaban volt , amire
>> kivulrol valaki a "vigyazz , a puma harap" matricat ragasztotta :)
>> Bocs a pontatlan idezetert , de most epp ipsos-ban varom a vacsit .
>> Alomszep kornyek .
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.07.17. 16:18, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>
>> Vagy ha ki volt függesztve a kőbányai polghiv. folyosóján.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>>
>>> 2012.07.17. 14:03 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>
>>> Ha volt jelolve , vagy utikonyvekbol tudhatott rola , esetleg megjelent
>>>> az
>>>> aznap reggeli kozlonyben , akkor tudnia kellett rola - kutya kotelessege
>>>> megtanulni , tudni fejbol es keszsegszinten alkalmazni - elvegre a
>>>> kamionozas nem csak a gaz taposasarol szol :)
>>>> Ismeros erveles?
>>>>
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2012.07.16. 11:45, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu> ezt írta:
>>>>
>>>> De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>>>>
>>>>> Pontosan!
>>>>>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>>>>>
>>>>>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>>>>>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> KJ
>>>>>>
>>>>>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>
>>>>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>>>>>
>>>>>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
>>>>>>>
>>>>>>> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az
>>>>>> akadalyt
>>>>>>
>>>>> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
>>>>> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan
>>>>> van,
>>>>> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>_____________________________________________
****__
>>>>>>> From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>
>>>>>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment
>>>>>>> a
>>>>>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Gábor
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>
>>>>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
>>>>>>>>
>>>>>>>> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb
>>>>>>>
>>>>>> korlatozo/veszelyt
>>>>> jelzo tabla.
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>_____________________________________________
****__
>>>>>>>> From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>
>>>>>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>>>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>>>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie.
>>>>>>>> És
>>>>>>>>
>>>>>>>> nem
>>>>>>>
>>>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
>>>>>>
>>>>>>> tudja
>>>>>>>
>>>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>>>
>>>>>>> Á
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>>>>>
>>>>>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
>>>>>>>> olyan
>>>>>>>>
>>>>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
>>>>>>
>>>>>>> volna
>>>>>>>>
>>>>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>>
>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>_____________________________________________
****__
>>>>>>>>> From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> beférjen,
>>>>>>>>> az
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ami.
>>>>>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>>>
>>>>>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>>
>>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a
>>>>>>>>>> híd
>>>>>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Árpi
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>>>>>> ****
>>>>>>>>>> :
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az
>>>>>>>>>> aluljáró és
>>>>>>>>>> a
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene
>>>>>> börtönbe
>>>>>>
>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>> párját.
>>>>>>
>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.**
>>>>>>>>>>>> **hu<elektro-bounces at tesla.hu>
>>>>>>>>>>>> ]
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Behalf Of
>>>>>>
>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár
>>>>>>>>>>>> attól ő
>>>>>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> kapu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> menet
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> közben a
>>>>>>
>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> sraffozással,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
>>>>>>
>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> ezért
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>>>>>> feloldó
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> táblája
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>>>>>> volna
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> tartania
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> hajtani
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> lenne,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> megúszta
>>>>>>
>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a
>>>>>>>>>>>>> tablat.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro
>>>>>>>>>>>> alatt.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> atfert,
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van
>>>>>>>>>>>> az
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>>>>>>>>>> hanem
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> fix.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak
>>>>>>>>>>>> mivel
>>>>>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>>>>>>>>>> kaput
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> es a
>>>>>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****__
>>>>>>>>>>>>> From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.****hu<
>>>>>>>>>>>>> edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak
>>>>>>>>>>>>> allithato
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> mult.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> http://www.stop.hu/belfold/****halalos-buszbaleset-**<http://www.stop.hu/belfold/**halalos-buszbaleset-**>;
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> csokkentettek-a-sof<http://**www.stop.hu/belfold/halalos-**
>>>>> buszbaleset-csokkentettek-a-**sof<http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof>;
>>>>> >
>>>>>
>>>>> or-
>>>>>>
>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>>>
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>
>>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>>>>
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>_____________________________________________
****-----------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list